علمی و پزشکیمطالب برتر

بهترین لیزر موهای زائد آقایان

رفع موهای زائد ، یکی از مهم ترین دغدغه ها و نیازهای افراد می باشد که همه به دنبال راه حلی آسان ، کم دردسر و کم هزینه برای آن می باشند. بسیاری از آقایان نیز امروزه برای حل این مشکل ، راه های مختلفی را امتحان می کنند. در بین روش های مختلف رفع موی زائد ، لیزر رفع موی زائد ، بهترین ، کم هزینه و کم دردسر ترین روش می باشد که برعکس سایر روش ها ، دائمی نیز می باشد.به همین دلیل ، بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان می باشند.

لیزر فول بادی آقایان شامل چه قسمت هایی می شود؟ - کلینیک زیبایی و لیزر میها

همچنین کلینیک های زیبایی و پوست و مو نیز ، برای ارائه خدمات بهتر به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان هستند. در این مقاله قصد معرفی انواع مختلف دستگاه های لیزر رفع موی زائد و معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان بپردازیم.

به طور کلی نمیتوان یک دستگاه لیزر رفع موی زائد را به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان نام برد چرا که بسته به رنگ پوست ، رنگ و ضخامت مو ، برای هرفرد می توان گفت یک نوع لیزر رفع موی زائد مناسب است. همانطور که می دانید ، به طور کلی 3 نوع طول موج الکساندرایت ، دایود و اندیاگ در لیزرهای رفع موی زائد مورد استفاده قرار می گیرند. طول موج الکساندرایت ، یا 755 نانومتر مناسب افراد با تایپ های پوستی روشن و سفید، موهای نازک و کرکی می باشد.

طول موج دایود یا 808 نانومتر ، مناسب تایپ های پوستی سبزه و تیره و موهای ضخیم می باشد.طول موج اندیاگ یا 1064 نانومتر نیز مناسب افراد سیاه پوست و بسیار تیره می باشد.بیشتر آقایان به دلیل ضخامت پوست و تیره تر بودن موها نیاز به توان بالاتر و انرژی درمانی بیشتری برای رفع موثر موهای زائد دارند.

به همین دلیل دستگاه هایی می توانند به عنوان بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان نام برده شوند که توان بالایی داشته باشند.در ادامه به معرفی چند مورد ازبهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان می پردازیم.

نام لیزر الکساندرایت با نام کندلا عجین شده است ، به طوری که بسیاری از افراد تصور می کنند لیزر الکساندرایت یعنی همان دستگاه لیزر کندلا. اما چرا این دستگاه لیزر تا این حد بین اقشار مختلف مردم محبوبیت یافته است؟ دلیل این محبوبیت بالای لیزر کندلا ، توان و قدرت بالای این دستگاه با برخورداری از 2 طول موج الکساندرایت و اندیاگ برای رفع موهای زائد در تایپ های مختلف پوستی است. لیزر کندلا دارای گواهینامه های FDA آمریکا و CE اروپا می باشد و یکی از معتبر ترین و ایمن ترین دستگاه های لیزر رفع موهای زائد در دنیاست.

همچنین سیستم کولینگ کرایوژنی و نیتروژنی قدرتمند این دستگاه ریسک سوختگی و درد شدید حین انجام لیزر را بسیار کاهش می دهد.قطعات اورجینال آمریکایی لیزربار و ماژول بار این دستگاه نیز باعث شده تا 100 میلیون شات باکیفیت و استاندارد برای این دستگاه ضمانت شود.

دستگاه لیزر کندلا ، یک لیزر تخصصی رفع موهای زائد است ، اما به دلیل برخورداری از طول موج قدرتمند و درمانی اندیاگ یا ۱۰۶۴ نانومتر ، می توان از این دستگاه به منظور درمان مشکلات پوستی مختلف استفاده کرد. مهم ترین اندیکاسیون های درمانی لیزر کندلا عبارتند از:

  • رفع دائمی موهای زائد در تمام افراد با تایپ های پوستی مختلف
  • برداشت کراتوز های خوش خیم پوستی
  • برداشت لکه های پوستی ناشی از نور خورشید
  • جوانسازی نقاط مختلف آسیب دیده  پوستی
  • افزایش استحکام و سفتی پوست(skin tightening)
  • درمان قارچ ناخن

لیزر کندلا به دلیل قدرت و توان بالا ، می تواند به رفع موثر موهای زائد در آقایان کمک نماید و می توان این دستگاه را در زمره ی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان نام برد.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لیزر های رفع موهای زائد در سراسر دنیا می باشد.این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی 3D SHR می تواند هر 3 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ را پشتیبانی کرده و درمان رفع موهای زائد را با بالاترین اثربخشی درتمام تایپ های پوستی انجام دهد. این دستگاه با بهره گیری از لیزربار و ماژول بار آمریکایی اورجینال (کمپانی( USA COHERENT LASER  و سیستم کولینگ(خنک کنندگی) ترکیبی TEC به همراه واترپمپ ایتالیایی اورجینال با قابلیت خنک کنندگی تا -18 درجه می تواند درمانی موثر بدون هیچ گونه درد و سوختگی را به ارمغان بیاورد.

این دستگاه قابلیت اتصال ۲ هندپیس  با توان بالای 2000 وات برای استفاده همزمان برای ۲ نفر را دارا می باشد. دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت پرمون مد دارای 2 سال گارانتی قطعات و 30 میلیون شات و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که در نوع خود بی نظیر است.منوی کاربری بسیار آسان و طراحی ارگونومیک جذاب و منحصر به فرد این دستگاه نیز باعث محبوبیت بسیار زیاد دستگاه شده است.لیزر تیتانیوم علاوه بر مزایای بی شماری که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است که سبب شده تا این دستگاه از محبوب ترین لیزرهای رفع موی زائد در دنیا باشد.

لیزر تیتانیوم به دلیل برخورداری از هر 3 طول موج لیزری با توان بالای 2000 واتی هندپیس خود ، می تواند باعث رفع موهای زائد با بالاترین کیفیت و اثربخشی در تمام تایپ های پوستی و افراد مختلف شود. این دستگاه جزو بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان می باشد که در کلینیک های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم که می توان گفت نسل قدیمی لیزر تیتانیوم می باشد ، از محبوب ترین و قدرتمند ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان می باشد که کلینیک های بسیاری از آن بهره می برند.

دستگاه لیزر رفع موهای زائد پلاتینیوم یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین لیزر های رفع موی زائد در جهان می باشد که با پشتیبانی هر 3 طول موج الکساندرایت ، دایود و ان دی یاگ می تواند عملکرد رفع موهای زائد را در تایپ های پوستی مختلف خصوصا افراد تیره انجام دهد. این دستگاه با بهره گیری از لیزربار و ماژول بار آمریکایی اورجینال (کمپانی( USA COHERENT

می تواند تا 30 میلیون شات را ساپورت کند که معادل تقریبا 10000 جلسه درمان لیزر فول بادی می باشد که در نوع خود بی نظیر است. سیستم کولینگ(خنک کنندگی) ترکیبی TEC با قابلیت خنک کنندگی تا -17 درجه این دستگاه می تواند درمانی کاملا بدون درد و سوختگی را برای شما تضمین کند. قیمت مناسب در کنار  قدرت بی نظیر و امکانات فوق العاده و منحصر به فرد ، این دستگاه را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین لیزرهای رفع موهای زائد کرده است.

رعایت بهداشت

آیا افرادی که موهای پرپشتی دارند، از لحاظ بهداشتی با مشکل مواجه می‎شوند؟ اینگونه نیست، در واقع افرادی که بدن پرمویی دارند دچار التهابات و بیماری‌های پوستی می‌شوند. معمولا خارش، عرق‌سوز شدن و… ازجمله عوارضی هستند که در فصل تابستان برای این دسته از افراد شدت بیشتری پیدا می‌کند.

رعایت بهداشت تنها به این موضوع برنمی‌گردد، در بسیاری از مواقع موهای بدن آقایان به صورت یکدست و یک شکل رشد نمی‌کند. به عنوان مثال برخی آقایان در ناحیه کمر مو ندارند اما در ناحیه نشیمنگاه و قفسه سینه بسیار پرمو هستند. این دسته از افراد متقاضی بیشتری برای لیزر موهای بدن هستند.

فرم دهی به موها

آنکارد کردن و مرتب کردن ریش یکی از معضلات آقایان است. با استفاده از لیزر می‎توان موهای تکی و دانه‌ای که روی گونه‌ها رشد می‌کنند را از بین برد. بسیاری از آقایان ریش‌های پرپشتی دارند و به دنبال آن هستند تا خط ریش مرتب و آنکارد شده‌ای داشته باشند. اصلاح هر روز این خط ریش شاید برای آن‌ها کمی سخت و زمان‌بر باشد.

طاسی سر

در بسیاری از مواقع از لیزر موهای زائد مردان برای طاسی سر استفاده می‎شود. در بسیاری از مواقع طاسی سر به صورت پراکنده ایجاد می‎شود و الگویی به خود می‌گیرد که در زیبایی فرد تاثیر منفی می‌گذارد. بسیاری از افراد توانایی کاشت مو ندارند یا از دوران نقاهت این عمل بیزارند، از این رو به دنبال آن هستند تا با کمک لیزر خط رویش مو را که دچار مشکل شده است برطرف کنند. در بسیاری از مواقع هم آقایان می‌تواند برای از بین بردن موهای زائد پشت گردن از لیزر استفاده کنند.

جلوگیری از بروز مشکلاتی مثل عفونت و انباشت مو در ناحیه پشت

موهای زائد اگر در زیرپوست بمانند و نتوانند خارج شوند، باعث ایجاد مشکلات پوستی خواهد شد. این مشکلات پوستی می‌تواند در صورت درمان نشدن و شدت پیدا کردن به بیماری‌های عفونی تبدیل شوند. به همین دلیل از لیزر موهای زائد مردان می‌توان برای درمان موهای انباشته شده در پشت استفاده کرد.

آیا لیزر موهای آقایان ورزشکار مفید است؟

لیزر موهای زائد مردان برای افرادی که ورزشکار هستند از لحاظ زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد. ورزشکاران پرورش اندام برای اینکه بتوانند عضلات بدن خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهند، لازم است که موهای زائد بدن را از بین ببرند تا عضلات آن‌ها بهتر و واضح‌تر دیده شود.افرادی که در حرفه دوچرخه سواری فعالیت می‌کنند هم باید نسبت به لیزر موهای زائد بدنشان اقدام کنند.

لباس دوچرخه سواران تنگ است و برای مدت زمان طولانی روی دوچرخه می‌نشینند، همین موضوع می‌تواند منجر به التهاب و آزارهای پوستی بسیاری در بدن آن‌ها شود.در رشته شنا، بهتر است شناگران موهای زائد بدن را لیزر کنند و از بین ببرند. این عامل می‌تواند به روی سرعت فرد در حین شنا تاثیرگذار باشد. در واقع لیزر موهای زائد مردان در رشته شنا می‌تواند به اندازه یک دهم ثانیه هم روی سرعت آن‌ها تاثیرگذار باشد. این یک دهم ثانیه می‌تواند رکوردها را جابه‌جا کند.

به طور کلی لیزر موهای زائد مردان ورزشکار بسیار مفید و تاثیرگذار است. پوستی صاف و بدون مو می‌تواند در ماساژ ورزشکاران، لگینگ‌های ورزشی، فوم رولینگ و.. تاثیرگذار باشد. موهای زائد بدن در این شرایط ممکن است کنده شود یا از بین برود. لیزر موهای زائد را بهتر است پیش بهترین متخصص پوست انجام دهید تا نتیجه خوبی بگیرید.

بسیاری از ورزشکاران پیش از مسابقات ورزشی مجبور هستند تا موهای خود را اصلاح کنند و از بین ببرند. این موضوع می‌تواند علاوه بر اینکه وقت آن‌ها را بگیرد، موجب زخم و آسیب هم شود. همین زخم‌های کوچک و ناگهانی می‌توانند منجر به عفونت بدن آن‌ها شود.

دکمه بازگشت به بالا