استان ها

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ٢١ طرح عمرانی درکیش

به گزارش مخبران کیش: پنجمین افتتاح 52 پروژه عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اروس ، کیش ، کشم ، انجلی ، اروند ، ماکائو با ارزش 8 هزار میلیارد تومان. رهبر معظم انقلاب در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با اشاره به نگرانی های رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس: تبدیل به تحقق.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با استناد به ارزش 29000 میلیارد تومان در پروژه های عمرانی و زیربنایی ، معادل 8000 میلیارد ریال اعلام شده در جزیره ، با کل سرمایه گذاری در پروژه های واقعی و غیرصنعتی ، عملیات و اجرای از کیش در بخش خصوصی و دولتی

جعفر آهنگران بر لزوم تکمیل زیرساخت ها و توسعه متوازن و پایدار متناسب با ماهیت مناطق آزاد از جمله جذب سرمایه گذاری خارجی ، افزایش صادرات ، انتقال فناوری و از همه مهمتر دسترسی به نسل پنجم این بخشها بر اساس ارائه خدمات پیشرفته تأکید کرد. گردشگری و فعالیتهای فنی ، گردشگری و فعالیتهای فنی ، منطقه آزاد کیش در ماههای اخیر با هدف ایجاد تعادل بین توسعه و فعالیتهای بخش خصوصی ، کاهش ارتباط با فعالان بوروکراتیک و اقتصادی ، خدمت به عنوان رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید سرمایه گذاری بخش خصوصی در خدمات تولیدی امکان پذیر شده است

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد فرصت های مناسب و معرفی این قابلیت های بخش آزاد در سطح ملی ، به اتمام ترمینال مسافربری جدید در فرودگاه بین المللی کیش اشاره کرد و افزود: اجرای 2 پروژه با سرمایه گذاری 4000 با کیش آغاز شد. و 5 میلیارد ریال.

آهنگران گفت: “این پروژه ها مطابق با برنامه جامع کیش است و براساس مطالعات جمعیتی با هدف تأمین نیازهای جمعیت در حال رشد منطقه است” ، افزود: این پروژه ها به طور مستقیم برای 375 نفر و به طور غیرمستقیم حدود 755 نفر ایجاد اشتغال می کنند.

به گفته دکتر کاپور ، مدیرعامل منطقه آزاد ، هواپیمایی کیش سهام شرکت هواپیمایی کیش را به منطقه آزاد کیش باز می گرداند و بخشی از این سهام را مطابق با الزامات قانونی منطقه آزاد کیش به کارمندان مالی جزیره منتقل می کند. از حسن روحانی پرسید. ، 3٪ سهام شرکت آب و برق KISH ، و بازگرداندن شبکه برق KISH به شبکه برق ملی با هدف تقویت زیرساخت های انرژی و افزایش رفاه ساکنان منطقه. کیش به عنوان شهری باهوش تر و مهم تر ، یک سازمان منطقه آزاد است که به آن رأی می دهد.

جعفر آهنگران جزیره را به عنوان یک بخش کلیدی برای موفقیت به کارگیری روش های جدید تأمین مالی از طریق بازار سرمایه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام توسعه توصیف کرد: صدور 400 میلیارد نشانه اوراق صکوک و خرید بدهی و ایجاد اولین صندوق زمین و ساختمان در مناطق آزاد آزاد یکی از مکانیسم های اطمینان خاطر ، امیدواریم که به بخش خصوصی نیز گسترش یابد.

افتتاحیه این رویداد ، با حضور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویدئو کنفرانس استاندار کیش در استان هرمزگان ، یک بلوک از برج های مارینا پرشین ، مجتمع مسکونی Utawar ، Sikka Tavarisan برای مرحله دوم این شرکت است خدمات (Famour مهرگان کیش) ، فاز جدید شرکت برای تولید شربت و مواد غذایی برای قطره و مکمل های ورزشی (کیش مدیفور) ، برای صنعت نفت و گاز (کیش هیدرو اتوماتیک کیش) و برای شرکت تولید آب آشامیدنی (کیش سلامت) Drink Pearl) شرکت تولید شیرآلات و اتصالات و تجهیزات.

علاوه بر این ، پروژه هایی که امروز اجرای آنها آغاز شده است شامل مجتمع های چند منظوره ونیز ، هتل های ملیا و آرمیتاژ ، کارخانه های ذوب آهن ، سیستم عامل های مختلف حمل و نقل ، مونتاژ تجهیزات آرایشی خانگی ، طراحی و ساخت انواع آب شیرین کن و تمیز کردن آب ، بار ترمینال یک کامیون ، محموله فرودگاه ، پیش بند غربی فرودگاه ، جاده بندری بندر چاراک ، مدرسه کلاس 18th و دیوار اطراف فرودگاه بین المللی کیش.

48

دکمه بازگشت به بالا