اقتصادی

بومی‌سازی،طراحی و تولید گیربکس‌های نیمه اتوماتیک با همکاری جهاد دانشگاهی

توافق نامه همکاری “محلی سازی طراحی و تولید گیربکس های نیمه اتوماتیک TCU” در جلسه مشترک رئیس جهادنشگاهی و مدیرعامل شرکت ایرانیان خودرو با هدف بررسی گزارش پیشرفت مطابق با تفاهم نامه امضا شد.

به گزارش مخبران ، جلسه مشترکی با حضور رئیس جمهور جهادنشگاهی ، دکتر حمیدرضا طیبی ، مدیر عامل شرکت ایران خودرو و مدیران ارشد برای بررسی گزارش پیشرفت مطابق با تفاهم نامه گسترش گسترش همکاری های فنی ، فنی ، تخصصی و اجرایی برای توسعه مناطق مرتبط با خودرو برگزار شد.

در پایان جلسه ، توافق نامه همکاری در زمینه “بومی سازی طراحی و تولید گیربکس های نیمه اتوماتیک TCU” به امضا رسید.

خودرو سازی صنعتی قابل اعتماد و اشتغال زا است

دکتر کریشنان ، رئیس سازمان تحقیقات و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح در دست تروریست های گمنام ، گفت که رئیس جهاددانشگاهی شهادت خود را تسلیت گفت.

دکتر. تابی صنعت خودرو را صنعتی مهم و مورد اعتماد دانست و اظهار داشت: محصولی که خودروسازان تولید می کنند می تواند موجب اعتبار و اعتبار کشور شود.

وی همچنین با اشاره به ماهیت اشتغال زایی در این صنعت خاطرنشان کرد: با توسعه ساخت خودرو می توان مشاغل زیادی برای کودکان در این منطقه مرزی ایجاد کرد.

رئیس جهاددانشگاهی بابیان اینکه ما ایران خودرو را شریک استراتژیک جهاددانشگاهی می دانیم ، تأکید کرد: در برخی موارد ما آماده سرمایه گذاری در فناوری ها هستیم اما از طرف دیگر باید خرید فناوری را تضمین کنیم.

وی با اشاره به توانایی جهاددانشگاهی در تولید اینورتر و مبدل گفت: ما در این زمینه بهترین هستیم و محصولات فناوری های جهاد دانش از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

توانایی های دکتر جهاد دانشگاهی در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی طیبی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیاری از جمله باتری و سایر بخشهای جهاددانشگاهی در این زمینه وجود دارد و ما آماده همکاری بیشتر هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی در این جلسه گفت: “علاوه بر قیمت در مناقصه ، باید به کیفیت فناوری ها نیز توجه ویژه شود.
در پایان سخنان خود ، دکتر طیبی با تشکر از ایمان ایرانخودرو به همکاری با جهادنشاهی گفت: “زمینه های خوبی برای همکاری وجود دارد و امیدواریم با کار خوب به این باور پاسخ دهیم.”

همکاری استراتژیک ایران و خودرو با جهادگران

مدیرعامل شرکت ایرانیان خودرو همچنین در این نشست گفت که ما همکاری با این شرکت هواپیمایی را به عنوان یک پیوند استراتژیک می بینیم و “این همکاری ها محدود به توافقات خاصی نیست و ما برای استفاده از انرژی داخلی خود به سرمایه دانش مانند قدرت هوایی نیاز داریم.”

وی بابیان اینکه امکانات زیادی برای همکاری با جهاددانشگاهی وجود دارد ، گفت: در این راستا تلاش می شود همکاری هایی در قالب کسب دانش فنی یا تولید قطعه حاصل شود.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به تأکید خود بر آخرین سفارشات و خودروهای صادر شده از سوی مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی اقتصادی گفت: در همین راستا روز گذشته رکورد تولید سه هزار خودرو شکسته شد.

دکتر. مقیمی در این نشست تأکید کرد: “وظیفه ما این است که در داخل ساختمان بسازیم و حتی به هزینه توافقات ، باید موضوع را بررسی کنیم.”

مدیرعامل شرکت ایرانیان خودرو در خصوص این پروژه گفت: انتظار ما در این پروژه این است که به عنوان جهادی عمل کنیم و شما جهادی دانشگاهی هستید که این انتظارات را بالا می برید.

TCU قرار است توافق نامه محلی سازی برای طراحی و تولید سیستم انتقال قدرت نیمه اتوماتیک را امضا کند

در نشست مشترک مبتنی بر تفاهم نامه همکاری بین جهادگر ایران و شرکت ایران خودرو در تاریخ 10 مه ، گزارشی از پیشرفت کار مربوط به گسترش همکاری های فنی ، فنی ، تخصصی و اجرایی در توسعه بخشهای مرتبط با خودرو ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی جهادیسان ، در پایان این نشست ، توافق نامه همکاری در زمینه “بومی سازی طراحی و تولید گیربکس های نیمه اتوماتیک توسط TCU” به امضا رسید. رئیس شرکت صنعتی جهاددانشگاهی شریف دکتر TCU به عنوان رایانه و واحد انتقال خودکار برای انتقال اتوماتیک شناخته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا