حوادث

بیش از 2 میلیارد تومان کالای قاچاق در کردستان توقیف شد



مخبران / کردستان فرمانده نیروی انتظامی اقلیم کردستان با اشاره به کشف بیش از 5 میلیارد تومان کالای قاچاق در سال گذشته گفت: کشف این مقدار کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

سردار علی آزادی با اشاره به نام مقام معظم رهبری جدید ، سردار علی آزادی ، “فرمانده جهش تولید” گفت: “مبارزه با باندهای قاچاق کالاهای اساسی یک مؤلفه مهم دستور کار قانون است.”

وی افزود: قاچاق انسان از اصلی ترین مباحثی است که به طور جدی تولید و اشتغال در هر کشور و منطقه را تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین پرداختن به این موضوع مانند گذشته در دستور کار نیروی انتظامی منطقه خواهد بود.

رئیس پلیس استان خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات مقامات انتظامی منطقه ای در سال گذشته برای مقابله با قاچاق انجام شده است: کشف قاچاق مواد مخدر نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در این مدت با کشف فرآورده های نفتی 4 درصد ، لوازم خانگی 5 درصد و تجهیزات صوتی و تصویری 2 درصد نسبت به سال گذشته فرار کردند.

فرمانده آزادی از افزایش یک درصدی تلفن های همراه قاچاق در آن دوره خبر داد و ادامه داد: کشف 4 درصد قاچاق ، 2 درصد مصرف کنندگان ، 5 درصد لباس و 4 درصد قاچاق.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا و ارز در طول سال گذشته در کل یک هزار و 800 دستگاه خودرو در استان کشف و ضبط شد.

2800 پرونده مربوط به قاچاق تشکیل شده است

به گزارش گروه بین الملل مخبران ، در گزارشی پلیس با بیان اینکه فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تعداد پرونده های تشکیل شده در سال گذشته بالغ بر 2600 نفر بوده است ، اظهار داشت: یک پرونده با ارزش بیش از 3 میلیون تومان و یک پرونده با ارزش بیش از 2 میلیون دلار نیز در این مدت تشکیل شد. دوره

وی عنوان کرد: طی یک سال گذشته 4 باند قاچاق در استان سقوط کردند که نسبت به سال دوم 4 درصد افزایش یافته است.

سردار آزادی افزود: پس از ارسال پرونده به مراجع قانونی ، دو هزار و نه متهم در این رابطه دستگیر شده اند.

وی در پایان اظهار داشت: ارزش ریال در کالاهای قاچاق در استان بالغ بر 1.5 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین مخبران هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا