اقتصادی

تأمین اعتبار پروژه های بخش خصوصی در کیش از طریق بازار سرمایه



براساس این مذاکرات ، بازار سرمایه برای حمایت از فعالان اقتصادی آماده سرمایه گذاری پروژه های بخش خصوصی در کیش با بیش از 5 میلیارد دلار سرمایه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، ناصر آخوندی – معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش – به توان صدها هزار تومان از صندوق های سرمایه گذاری مشترک فعال در بورس کالا اشاره کرد. بودجه کیش از طریق بازار سرمایه تأمین می شود.

وی با اشاره به مذاکره با بازارهای مالی که ارائه دهنده خدمات بازار مالی است ، گفت: براساس درخواست صرافی ها زیر نظر بورس کالا ، مقرر شد نمایندگی از آنها در جزیره کیش ایجاد شود و مقرر شد این موسسات مالی فعال و مطابق با نیاز و موضوع فعالیت بخش خصوصی ، بازار راس فعالیت کنند. این پول ابزارهای تأمین مالی مناسب برای هر پروژه را طراحی کرده و از صرافی تأمین اعتبار لازم را دریافت می کند. با توجه به سرمایه بیش از یکصد هزار میلیارد دلار صندوق بورس کالا ، می توان سقف تأمین اعتبار را طبق مشخصات این پروژه افزایش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش ، اداره تفاهم در منطقه آزاد کیش با این گروه های مالی در شرایط بحرانی کنونی برای حمایت از فعالان بخش خصوصی ضروری است و اظهار داشت: مشاور سرمایه گذاری و صندوق سرمایه گذاری با کل سرمایه بیش از 2 میلیارد تومان قادر به اجرای همه روشهای تأمین بودجه از طریق بورس و خدمات آنها با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش ارائه می شود.

انتهای پیام


انتشارات سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت مخبران هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا