علمی و پزشکیمطالب برتر

تاثیرات مثبت اندیشی در زندگی انسان

تاثیرات مثبت اندیشی در زندگی انسان

تاثیر مثبت اندیشی به گونه ای است که در زندگی همواره آینده فرد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.شایان ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه ی آن نمی باشد ، زیرا فرد باید همواره آموزش ببیند تا در همه ی مراحل زندگی اش همواره نگرشی مثبتی به نمایش بگذارد. ایجاد و دریافت آرامشی عمیق و ماندگار در زندگی مهم ترین تاثیر مثبت اندیشی برای فرد است. مواردی دیگری مانند افزایش اعتماد به نفس و دوری از همه ی افکار منفی و مشکلات ناشی از آن همچون افسردگی، استرس و …، افزایش در تمرکز بر روی موفقیت و شاد زیستن و ایجاد بهترین موقعیت ها در زندگی، آمادگی همیشگی ذهن و جسم برای دریافت اتفاق های خوب و زیبا همیگی از جمله موارد مثبت اندیشی است. امروزه با آگاهی افراد از زندگی مثبت باعث شده تا به مدیتیشن و چاکرا توجه بیشتری گردد.

اعجاز مثبت اندیشی | تکنیک های مثبت اندیشی

روزتان را با مدیتیشن آغاز کنید

تا زمانی که همچنان به انجام مراقبه عادت ننموده اید ممکن است تا روزانه مدیتیشن‌تان را فراموش نمایید. یک یادآور یا زنگ ساعت پس روی تلفن‌ همراه‌تان تنظیم نمایید. ضمن اینکه می ‌توانید یادداشتی با عنوان مدیتیشن برای خود داشته باشید و در جایی جلوی چشم خود قرار دهید که وقتی بیدار هستید آن را مشاهده نمایید. با توجه به درک افراد نسبت به این موضوع ، امروزه توجه افراد زیادی به مدیتیشن و چاکرا بیش از پیش شده است.

مدیتیشن با شمع

انجام بیشتر مراقبه‌ ها با چشمان بسته می باشد به گونه ای که توجه به درون می رود. تراتاکا نوعی مدیتیشن بوده که در آن چشمان خود را باز نگه می ‌دارید و با تمرکز نگاه را روی یک نقطه یا یک جسم کوچک قرار می دهید. معمولا مدیتیشن تراتاکا با یک شمع صورت می گیرد و توجه را به شعله شمع متمرکز می سازد. مدیتیشن با شمع یا مراقبه خیره شدن به شمع، به جذب انرژی در چشم‌ سوم کمک خواهد کرد و منجر به افزایش تمرکز و بهبود حافظه می گردد.

مدیتیشن فرصتی برای حاضر بودن دربرابر خود

مدیتیشن باعث به ایجاد آرامش در فرد می شود و استرس را در حجم بالایی کاهش می بخشد ، باعث بهبود خواب نی گردد. با انجام آن کنترل بالاتری روی تنفس خود انجام می دهید . برای مدیتیشن در قدم اول می بایست بدن خود را آرام نمایید. از سرتان شروع کرده و به ترتیب عضلات صورتتان را رها و ریلکس کنید. حال گردن و شانه‌ها را شل نموده و هرگونه تنشی که در بدنتان حس می نمایید، آزاد کنید. بعد از شل کردن اندام‌های بالاتنه، اندام‌های پایین‌تنه خود را از تنش ازاد نمایید. همچنان ستون فقرات را صاف نگه دارید. کمی گردن را به جلو خم نموده تا وزن سر روی آن باشد؛ بدین شکل صبر کنید تا اعضای بدنتان یکی پس از دیگری ریلکس و از تنش رها گردد.

چاکرا چیست

چاکرا به عنوان مراکز انرژی بدن معرفی می گردد که انرژی مثبت و منفی را به خود جذب می کند که منجر به تقویت و یا دگرگونی این مراکز انرژی خواهد شد. این مراکز انرژی، مراکز هفتگانه قدرتمندی به شمار می روند که در ستون فقرات در کالبد اثیری قرار می گرند و منجر به ایجاد روابط بین روح و جسم می شوند. به طور کلی کلمه چاکرا به معنی چرخ است.

مدیتیشن چیست

وجود هرج و مرجی که در دنیای امروز است و در میان همه ی این شلوغی ‌ها و استرس‌ های کاری و شخصی، همه ‌ی ما به آرام ‌تنی و تزریق آرامش احتیاج داریم . مدیتیشن آرامش و حس خوب را هدیه می دهد. هزاران سال میگذرد که مدیتیشن در فرهنگ ‌های مختلف جهان اعمال می شود و تقریباً همه ی آیین ‌ها سنت استفاده از اعمال مراقبه ‎‌ای را دارند. در گذشته مدیتیشن تنها برای اهداف مذهبی کاربردی بود اما در حال حاضر بسیاری از افراد آن را مستقل از هرگونه اعتقادات مذهبی یا معنوی باور داشته و همواره انجام می دهند. در حال حاضر از مدیتیشن به ‌عنوان یک روش روان ‌درمانی استفاده می گردد.

اعجاز مثبت اندیشی | تکنیک های مثبت اندیشی

چاکرا چیست ؟

چاکرا در آئین هندوئیسم  مبحثی شبه علمی  می باشد که به مراکز انرژی در بدن انسان می گویند و طبق اعتقادات هندوئیسم در بدنِ هر موجود زنده‌ای وجود دارد. معتقدان به هندوئیسم و مدعیان شبه علم بر این باورند که ۷ چاکرای اصلی در بدن است که هر چاکرا ارگان‌ هایی را تحت کنترل خود در می آورد و طبعاً مسئول انجام وظایفی می باشد.چاکراهای اصلی عبارت اند از :

1. چاکرای ریشه

2. چاکرای خاجی

3. چاکرای خورشیدی

4. چاکرای قلب

5. چاکرای گلو

6. چاکرای چشم سوم

7. چاکرای تاج چاکراها ۴ حالت اصلی را در بر می گیرند که عبارت اند از :

  • چرخش طبیعی
  • چرخش با کم‌کاری
  • چرخش با پرکاری
  • چرخش با هرج و مرج

با توجه به جدید بودن مبحث مدیتیشن مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طورکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن دریافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی ار جمله راه های مثبت اندیشی و روش های فعالسازی چاکرا را دریافت نمایید.

دکمه بازگشت به بالا