استان ها

تازه‌ترین دستاوردهای حوزه خانواده و جامعه دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین المللی مشهد ارائه می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا، حجت الاسلام عباسپور خانواده را رکن مهم تاثیرگذاری در جامعه دانست و افزود: کوچک بودن نهاد خانواده نشان از کارآمدی کم آن در فرهنگ سازی آینده کودک نیست. ; برعکس، باید در بنیاد فرهنگ، آداب و رسوم، باورها، ارزش‌ها، هنجارها و ناهنجاری‌های پسافردی، تأثیر بیشتری را در این نهاد جستجو کرد.

وی به فعالیت های دانشگاه در حوزه خانواده و ایجاد تابلوی گفت و گوی خانواده-دانشگاه اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی چند سالی است که فعالیت های خود را در حوزه خانواده های کارکنان، اساتید و دانشجویان توسعه می دهد. . . این شورا تحت عنوان شورای ارتباطات خانواده و دانشگاه تشکیل می شود و تصمیمات شورا توسط معاونت به ویژه معاونت فرهنگی اجرا می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اعلام کرد: از 30 تا 24 تیرماه نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه در حوزه خانواده و جامعه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا می‌شود و به همین منظور معاونت فرهنگی و دانشجویی ریاست جمهوری برای تعمیق و تحکیم خانواده اقدام به راه اندازی فضایی به مساحت 400 متر مربع و مراکز فرهنگی، انتشارات اسلامی می کند و دانشگاه تصمیم دارد نمایشگاهی را با حضور دانشجویانی که در مؤسسات فعال هستند برگزار کند. با تلاش کارکنان در نمایشگاه بین المللی.

عباسپور با اشاره به غرفه های موجود در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه غرفه های مختلفی به شرح زیر وجود دارد که با همت و مدیریت دانشجویان و اساتید و کارکنان خدمات رسانی می شود و خانواده های دانشگاه آزاد می توانند آثار خود را به نمایش بگذارند. ..

غرفه مشاوره ارائه خدمات با استفاده از مشاوران مجرب در زمینه های خانواده، ازدواج، حقوق، تحصیل و غیره.

غرفه حقوق کودک به نوع ارتباط خانواده و کودک می پردازد.

غرفه ای برای جلسات ویژه که توسط دانشجویان و کارشناسان در موضوعات مختلف برگزار می شود.

غرفه علمی پژوهشی با ارائه آثار و فعالیت های پژوهشی در حوزه خانواده و جامعه.

غرفه نمایشگاه هنر زنده که توسط هنرمندان اداره می شود.

غرفه Artistic Designs آثار دانشجویان و اساتید دانشکده معماری و هنر را به نمایش می گذارد.

غرفه ورزش و سلامت خانواده به فعالیت های خانوادگی و بهداشتی و همچنین خدمات ورزشی و مسابقات می پردازد.

وی با اعلام اجرای مسابقات و برنامه های متنوع فرهنگی برای فرزندان کارکنان و اساتید، به ویژه از اجرای دالپاتی واندانا گیتا توسط کودکان در کنار نمایشگاه خبر داد، امید است این نمایشگاه بتواند گامی در جهت تعالی بردارد. خانواده و ارزش های آن

این نمایشگاه از 21 تا 24 تیرماه به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا