اقتصادی

تاکسی‌های آنلاین برقی می‌شوند – مخبران

به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تاکسی آنلاین در جهان ، لیفت اعلام کرده است که 100 درصد ناوگان آن طی 10 سال آینده خودروهای برقی خواهد بود.

به گزارش مخبران ، لیفت ، یکی از بزرگترین رقبا Uber ، هم بزرگترین و مشهورترین شرکتهای آنلاین و آنلاین تاکسی ، اخیراً اعلام کرد که تا دهه 2030 یک دهه خواهد بود. برای جابجایی مسافران و شهروندان در آینده از وسایل نقلیه هیبریدی تمام برقی ، ترکیبی و پلاگین استفاده می کند.

به نقل از وب سایت Clementechnica ، سخنگوی یک شرکت گفت: “شیوع گسترده و همه گیر بیماری کورو ویروس کشنده و کشنده ، مشکلات و بحران های بسیاری را برای شرکت های مختلف از جمله آسانسور ایجاد کرده است ، اما این فرصت خوبی برای اتخاذ است.” سیاست ها و تصمیمات جدیدی برای محافظت از محیط زیست ، کاهش آلودگی هوا و گرم شدن کره زمین اتخاذ شده است و یکی از پیشگامان استفاده گسترده و کامل از وسایل نقلیه برقی طی یک دهه آینده است.

بسیاری از کشورهای جهان برای مقابله با آلودگی هوا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و گازهای گلخانه ای ، قصد دارند وسایل نقلیه تمام الکتریکی و برقی تولید کنند.

محبوبیت روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت روزافزون این خودروهای پاک باعث شده تا رقابت بین شرکتهای اتومبیل در سراسر جهان افزایش یابد تا از برنامه های خود برای طراحی و ساخت اتومبیل های بهتر با کشش بیشتر پرده برداری کنند.

بنابراین ، شرکت های بزرگ خودرو تصمیم به تغییر رویکرد خود گرفته و به سمت طراحی و طراحی خودروهای برقی ، برقی و هیبریدی سوق می یابند و خریداران خودرو به احتمال زیاد این محصولات را در سالهای آینده خریداری می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا