تا آخرین یورو از طلبم از پرسپولیس را می‌گیرم!

پرسپولیس | یورو

بوژیدار رادوشوویچ دو روز پیش قرارداد خود را با واراژدین نهایی کرد تا پس از نیم فصل دوری از فوتبال، با تیم کرواسی به میادین بازگردد.

این در حالی است که روز گذشته خبری مبنی بر عدم موافقت فدراسیون فوتبال ایران با درخواست ITC این بازیکن منتشر شد که به گفته دروازه بان کروات این بازیکن با همکاری باشگاه پرسپولیس برای ایجاد مزاحمت برای او انجام شده است.

رادوشویچ در مصاحبه ای به این موضوع پرداخت و در مورد مسائل دیگر اظهار نظر کرد.

* به ورازدین پیوستی، در مورد این انتقال صحبت کن.
یک هفته پیش قرارداد را نهایی کردم و خوشحالم که پس از 12 سال به لیگ کرواسی بازگشتم و انگیزه زیادی برای کمک به تیمم دارم.

* در ورازدین چه جایگاهی دارید؟
من اینجا هستم تا تجربیاتم را به تیم منتقل کنم و بهترین تمرینم را برای بازی کردن در صورت تمایل کادرفنی انجام دهم. من فقط روی نتایج خوب تیمی تمرکز می کنم و تمام تلاشم را می کنم.

* در مورد تیم وراژدین صحبت کنید.
وراژدین تیم بزرگی با سابقه حضور در لیگ برتر است. خوشحالم که بخشی از این تیم هستم. تیم ما در لیگ برتر کمتر هزینه کرد و تیم هایی مثل دیناموزاگرب و هایدوک ده برابر ما هزینه کردند. بنابراین ما برای حضور در میانه جدول می جنگیم.

* به نظر شما لیگ کرواسی بهتر است یا ایران؟
لیگ کرواسی یکی از محبوب ترین لیگ ها برای جوانان است زیرا پیشرفت و شرکت در لیگ های معتبر را تشویق می کند. به نظرم از نظر کیفی 20 یا 30 درصد بهتر از لیگ ایران است.

* امکانات چطور؟
امکانات اینجا شگفت انگیز است. همه تیم های لیگ برتر روی چمن هیبریدی بازی می کنند و زیرساخت باشگاهی خوبی دارند. این برای همه تیم ها ضروری است. از نظر کیفی، از زمانی که لیگ را ترک کردم تا به حال، پیشرفت واقعا عالی بوده است.

* حقوق چگونه است؟
طبیعتا وقتی در کشور خود و در اروپا برای تیمی مثل وراژدین بازی می کنید، دستمزد کمتری نسبت به ایران دریافت می کنید.

* فرم شما چیست؟
من در این مقطع تمرین را متوقف نکردم اما به هر حال یک فوتبالیست باید به صورت تیمی تمرین کند تا آماده باشد. مربی دروازه بانان وراژین مربی بزرگی است و من انگیزه زیادی برای این چالش دارم. وراژدین جوان ترین تیم است و من با 33 سال سن مسن ترین بازیکن تیم هستم. انتظار دارم تا دو هفته دیگر در فرم مطلوب باشم و به دلیل تمرینات شخصی مشکلی از نظر بدنی ندارم.

* نتایج پرسپولیس را دنبال کرده ای؟
بله و خیلی متاسفم که این تیم قهرمان نشد.

* وقتی به گذشته نگاه می کنید و زمان بازی خود را در پرسپولیس می بینید، چه فکری می کنید؟
دوره غرور آفرین واقعا در پرسپولیس احساس راحتی می کنم و باید از راهنمایی های آقای برانکو تشکر کنم. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بزرگی دارد و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. پرسپولیس همیشه در قلب من خواهد بود و هرگز روزهای پیروزی و شکستش را فراموش نمی کنم. همیشه سعی کردم به پرسپولیس بچسبم.

* اما آیا با فسخ یک طرفه این تعهد نقض نمی شود؟
نه مشکل من و باشگاهی نیستم که مدت هاست به من پول نداده است. من واقعا صبور بودم.

* حاضر نیستی با پرسپولیس مذاکره کنی و به آنها تخفیف بدهی؟
او قطعاً نیازی به تماس با من نمی دید و جایی برای توافق و مذاکره وجود نداشت، پرونده را در ذهنم بستم.

* یعنی شما آخرین یورو را دریافت می کنید.
آره. هیچ چیز خارج از حق من نیست و به تصمیم دادگاه احترام می گذارم.

* در مورد داستان ITC صحبت کنید.
همه چیز را نوشتی من نمی دانم متولی این کار کیست اما مسئول کنسرسیوم باید با پرسپولیس در ارتباط باشد. او فرصت انجام یک کار عادی را داشت اما این کار را نکرد.

* پس چه کار می کنی؟
خدا را شکر سازمانی به نام فیفا وجود دارد که از حقوق بازیکنان ما حمایت می کند. من اینجوری میکنم و مشکلی ندارم حتی اگر ائتلاف ایرانی هنوز فرصت انجام یک کار عادی را دارد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا