اقتصادی

تحقق سود ایران کیش فراتر از پیش بینی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بر اساس گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین خدامراد بوجورگ چمی یکی از اعضای هیئت مدیره ایران کیش گفت: “من فکر می کنم این یکی از دلایل برنامه ها در یک سال گذشته باشد. طراحی شده انجام شده است. سال گذشته ، هر هفته در هیئت مدیره ، شاهد حداقل یک یا دو پروژه از واحد تجاری و دریافت کنندگان شرکت بودیم که پس از بحث در مورد سود و زیان ، آنها معرفی و به تصویب هیئت مدیره رسیدند. کیش با رشد ایران همسو بود.

وی گفت: مورد دیگری که باعث رشد ما در بحران تاج شده است ، رشد و فعالیت درگاه پرداخت آنلاین ایران کیش است. این تمرکز روی دروازه پرداخت اینترنتی ، غیبت افراد در جایگاه فیزیکی را جبران می کند. در بحث درگاه های پرداخت آنلاین ، ما شاهد رشد و ارتقا ایران-کیش بوده ایم ، گرچه این روند باید بسیار سریعتر ادامه یابد. با مشاهده این موارد ، می بینیم که با وجود بحران تاج ، رشد قابل قبولی داریم.

بزرگ چمی وی گفت: در حال حاضر ، فکر می کنم یکی از مزیت های فعلی ایران کیفیت شبکه پرداخت است. این اقدام ایران کیش بیش از حد رضایت مشتریان ایران کیش را جلب کرده است. با این حال ، مزیت دوم ارائه برخی از محصولات این شرکت در آینده است. از طرف دیگر بسته شدن معاملات با فروشگاه های زنجیره ای و سایر شرکت های بزرگ ممکن است نوید روزهای بهتری را برای ایران کیش بدهد.

یکی از اعضای هیئت مدیره ایران کیش ادامه داد: “البته این شرکت برنامه های جدیدی دارد ، یعنی انداز خیلی خوب می بینم و من به دنبال پروژه های جدید در ایران کیش هستم. خردمندی آقای طبری به عنوان مدیرعامل شرکت و تلاش معاونان ، مدیران و سایر همکاران این شرکت بوده است.

دکمه بازگشت به بالا