تحویل ۱۵۵ محموله کمک‌های بین‌المللی به هلال‌احمر برای مقابله با کرونا

تحویل ۱۵۵ محموله کمک‌های بین‌المللی به هلال‌احمر برای مقابله با کرونا

در جلسه ای با سفیر استرالیا ، رئیس جمعیت هلال احمر ایران اعلام کرد که 155 حمل و نقل کمک های بین المللی برای مقابله با این بیماری دریافت کرده اند ، ضمن اینکه از حمایت این کشور می خواهد تهویه کافی برای افراد مبتلا به Kovid19 در ایران فراهم کند.

به گزارش مخبران ، دکتر کریم افتخار می کند هدف از دیدار با سفیر استرالیا استفاده از تجربیات ایران و استرالیا برای مبارزه با بیماری Quaid 19 بود و اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران یکی از پنج جمعیت برتر ملی جهان و یکی از قوی ترین جمعیت ملی خاورمیانه است. جمعیت هلال احمر ایران در زمینه فعالیت های جوانان و داوطلبانه خدمات امدادی و خدمات مربوطه را ارائه می دهد و بیش از 2 میلیون داوطلب به عنوان همکاران منظم با جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند. ما همچنین درگیر شیوع بیماری Quaid 19 و خدمات مختلفی هستیم که هلال احمر ارائه می دهد.

71 میلیون بازدید از محتوای آموزشی هلال احمر در رسانه های اجتماعی

وی خاطرنشان کرد: هلال احمر ایران در پنج ماه گذشته به همراه وزارت بهداشت و تصمیم دولت برای مقابله با بیماری کوید 19 اقدامات ارزشمندی را ارائه داده است. وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که هلال احمر در آموزش عمومی انجام داده است محتوای آموزشی درباره Quaid 19 است که در رسانه های اجتماعی با بیش از 71 میلیون بازدید کننده به اشتراک گذاشته شده است.

وی افزود: اگرچه به دلیل شیوع تاج بسیاری از کارگاه ها و منابع درآمد تعطیل شد اما مردم 130 میلیارد تومان به صورت نقدی و نقدی به هلال احمر اهدا کردند و ما توانستیم از خانواده هایی که از تاج استفاده می کنند حمایت کنیم. اقدامی که در جهان بی نظیر است و باعث شده این بیماری سریعتر از سایر کشورها باشد. امیدواریم صلیب سرخ استرالیا به هلال احمر ایران کمک کند تا مشکلات ناشی از این بیماری را برطرف کند.

توزیع 300000 بسته زندگی برای معیشتان در 5 ماه گذشته

هلال احمر با افتخار به توزیع بسته های معیشتی برای كسانی كه در اثر ویروس كرونا گم شده و زخمی شده اند ، اشاره كرد و گفت: این جمعیت در زمان شیوع تاج ویروس در سراسر كشور و در بین فقرای درآمد 300 هزار بسته معیشت توزیع كرده است. به بیش از 500000 بیمار سرطانی و بیماران خاص تجهیزات محافظ شخصی داده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: افرادی که دچار بحران هستند و وضعیت مالی خوبی ندارند و همچنین افرادی که تحت پوشش هیچ سازمان حمایتی نیستند از هلال احمر حمایت می کنند.

155 کمک بین المللی حمل و نقل برای مقابله با کورونا به هلال احمر ایران تحویل داده شد

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در پنج ماه گذشته 155 محموله بین المللی از جمله ماسک و سایر تجهیزات محافظت شخصی شخصی برای کنترل بیماری عروق بیماری کرونا توسط دولت ها و انجمن های بین المللی به انجمن هلال احمر ایران تحویل داده شده است. ما صلیب سرخ ، چین ، ژاپن و غیره را که از مردم ایران در شیوع کوید 19 حمایت کردند ، تشویق می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: “شیوع بیماری Kovid19 در ایران همزمان با تعطیلات نوروز بود. هلال احمر مسافران را در 13 استان مورد معاینه قرار داد و با کمک داوطلبان هلال احمر 21.5 میلیون ایرانی را یاری کرد.” در همین حال ، 14000 نفر با علائم Quaid 19 شناسایی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

افتخار افزود: وی عضو هیئت مدیره فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر انجمن هلال احمر ایران است و در زمینه خدمات بشردوستانه با سایر کشورها خدمت کرده است.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل دو جانبه بین هلال احمر ایران و صلیب سرخ استرالیا در زمینه کارهای بشردوستانه اظهار داشت: آتش سوزی گسترده در استرالیا و خسارات عظیم اقتصادی و انسانی ناشی از آن دو جمعیت ملی ایران و استرالیا بود. تغییرات آب و هوا بیشتر در کنار هم کار می کنند و تجربیات را در این زمینه به اشتراک می گذارند.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هرچند امکانات زیادی برای کنترل آتش سوزی در استرالیا وجود دارد اما این کشور در آتش سوزی های اخیر دچار شده است اما برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل و چمن در ایران کافی نیست و اگر صلیب سرخ در استرالیا می تواند این کار را انجام دهد. برای کمک به هلال احمر ایران ، می توانیم کار مهمی را برای خاموش کردن آتش و مبارزه با تغییرات جوی انجام دهیم ، که این بخشی از برنامه های جوامع بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

صلیب سرخ استرالیا سال گذشته 470،000 فرانک به قربانیان سیل ایران اعطا کرد

صلیب سرخ استرالیا مفتخر است كه در سیل آوریل سال 1998 با بیش از 470،000 فرانك ، به جمعیت هلال احمر ایران كمك كرده است ، یك اقدام قابل ستایش بشردوستانه. انتظار ما این است که اگر ایران برای کمک به بیماران Kovid 19 به ونتیلاتور نیاز داشته باشد ، راه حل های بشردوستانه صلیب سرخ استرالیا قادر به ارائه کمک های بشردوستانه به بیماران ایرانی خواهد بود.

صلیب سرخ استرالیا برای مدیریت coronavirus به ایران اهدا می کند

لیندال ساکس ، سفیر استرالیا در ایران گفت: صلیب سرخ استرالیا در فدراسیون بین المللی جوامع صلیب سرخ و هلال احمر بسیار فعال است و مدت ها است که این مقام را حفظ کرده است. استرالیا سابقه طولانی در کار با کشور صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر ایران را دارد و استرالیا از نخستین کشورهایی بود که با کمک به کشورهای آسیایی از طریق کنفدراسیون به مبارزه با کیفیت هلال احمر ایران 19 پرداخت.

وی گفت: “استرالیا در پی بیماری Quaid 19 بسیار خوشبخت است و 90،000 آلوده و 106 نفر در نتیجه این بیماری جان باخته اند. در مقایسه با سایر کشورها ، این نتیجه مدیریت صحیح این بیماری و موقعیت جغرافیایی استرالیا است.” انجام شده است.

روابط فرهنگی بزرگتر بین ایران و استرالیا

Lindahl Sachs گفت: “ایران و استرالیا از لحاظ فرهنگی بسیار بالایی دارند و از نظر کمک و پشتیبانی از محرومان و نیازمندان بسیار مشابه هستند.” کشور ما اقدامات مناسبی را برای محافظت از قربانیان بیماری Quaid 19 و محافظت از قربانیان آتش سوزی انجام داده است. استرالیا یک کشور ثروتمند است ، اما دلسوزی و حمایتی که مردم ایران از رسانه های اجتماعی از مردم استرالیا هنگام آتش سوزی در این کشور دریافت کردند ، برای ما ارزشمند بود. این مهم است که مردم کشورهای دیگر در شرایط دشوار به شما فکر کنند.

وی اظهار داشت: این حمایت نشان دهنده 50 سال صمیمیت و گرمی روابط دو کشور است. ما 60 هزار ایرانی با منشا ایرانی داریم که در روابط دوستانه دو کشور بسیار مؤثر است و باعث تقویت روابط بین ایران و جمعیت ملی استرالیا شده و ما می توانیم این روابط را توسعه دهیم.

سفیر استرالیا در ایران گفت: “درست است كه بین دو كشور فاصله جغرافیایی بین دو كشور وجود دارد ، اما مسافت به معنای این نیست كه در صورت لزوم نمی توانیم به یكدیگر كمك كنیم.” استرالیا تجربه زیادی در زمینه آتش سوزی ، آتش سوزی و خشکسالی دارد و ما خوشحالیم که تجربه های خود را با کشورهایی با شرایط مشابه به اشتراک بگذاریم.

وی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری و تبادل تجربیات بین دو ملیت و همچنین بین دو جمعیت ملی ایران و استرالیا تصریح کرد: به زودی ارتباطات اساسی در زمینه گسترش همکاری های موجود برقرار می شود. Quaid 19 یک بیماری همه گیر جهانی است و باید همکاری جهانی انجام شود تا اوضاع به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا