اقتصادی

تخریب باقی‌مانده متروپل تا ۱۰ روز آینده / ساختمان‌های مجاور تخلیه می‌شوند

مخبران/خوزستان مدیر پروژه های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه عمرانی کلانشهر آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده تا 10 روز آینده بقیه سازه تسطیح و عملیات آواربرداری انجام می شود. .

فرهاد آریا دوست در گفت وگو با مخبران، اظهار کرد: اداره کار پس از بازدید میدانی از محل پروژه برای تخریب بقایای ساختمان متروپل، به دلیل عدم درخواست از دادستانی درخواست توقیف این کارگاه کرد. – رعایت مسائل امنیتی و تردد افراد مختلف. این درخواست از روز گذشته (اول آذرماه) با تایید دادستانی اجرایی شد.

وی افزود: در این درخواست مواردی مانند استقرار نیروی انتظامی برای برقراری نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان های مجاور تا شعاع 60 متر، جلوگیری از تردد افراد مختلف و رعایت اصول ایمنی کار مورد تاکید قرار گرفت. .

مجری طرح های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته و پس از توقیف کارگاه، خیابان های منتهی به ساختمان متروپل (امام به امیری و سه راهی امیری به متروپل) تا شعاع 60 متری با تقسیم کننده های ترافیکی بسته شده است. . برای جلوگیری از تردد خودروها

آریا دوست تصریح کرد: بر این اساس طی مکاتبه ای با دادستانی برای تخلیه ساختمان های اطراف متروپل همکاری نیروی انتظامی را دنبال کرده ایم و این درخواست از امروز به دادسرا ارسال شده است.

وی افزود: بنا به دستور موثر دادستان مقرر شد کلیه ساختمان های اطراف با هر نوع کاربری تا شعاع مشخص شده توسط نیروی انتظامی تخلیه شود تا در مجموع با رعایت موارد ایمنی کارگاه و عملیات تخریب برای رفع توقیف ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرای طرح های عمرانی منطقه آزاد اروند گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم، طبق برآورد انجام شده طی 10 روز آینده، بقیه سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام می شود.

آریا دوست افزود: قرار است بقیه سازه تقریبا از وسط به سمت زمین خالی متروپل تخریب شود اما با توجه به ارتفاع سازه حدود 36 متر موارد غیرمنتظره ای نیز پیش بینی شده است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا