استان ها

تخصیص اعتبار ویژه ساخت کلاسهای درس و تجلیل از معلمان لرستان

به گزارش لرستان مخبران، یوسف نوری در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان گفت: حضور در دیار مردمی قدر، شجاع و مهربان و مهمان نواز موفق بوده است، مردمی که بیش از 6500 شهید تقدیم مقدسات کرده اند. نظام جمهوری اسلامی ایران».

وی یکی از اهداف سفر خود به استان لرستان را شکرگزاری از قوت و ادب معلمان عزیز، مدیران عزیز و همکاران فرهیخته بخش های مختلف شورای آموزش و پرورش عنوان کرد. توری برای شنیدن پرونده ها و مسائل در بخش های زیرساختی. بخش‌های علوم انسانی، آموزش، پژوهش و آموزش در شورای آموزش و پرورش مطرح می‌شود.

نوری در خصوص پرونده های مطرح شده در این جلسه گفت: برخی از این پرونده ها نیاز به تصمیم گیری فوری داشت و برخی نیاز به تحقیقات اولیه داشت که به سرعت بررسی و اقدام می شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در این بازدید کمک های خوبی در بخش های مختلف استان از جمله; در زمینه ساخت کلاس درس و تکریم معلمان مبلغ ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برخی از موضوعات مطرح شده خارج از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است، گفت: از جمله پیگیری بخشی از وام مدارس آسیب دیده در سیل سال 1397 است که باید از طریق این برنامه انجام شود. و سازمان بودجه بیایید آنها را دنبال کنیم تا به نتیجه برسند.

نوری با رسیدگی به مشکلات مدارس در خصوص کمبود نیروی خدماتی خبر داد: برای رفع کمبود این نیروها با سازمان امور استخدامی ارتباط برقرار کرده ایم و در اولویت قرار گرفته اند.

وزیر آموزش و پرورش از روند اجرای طرح رتبه بندی معلمان و اصلاح برخی کاستی ها خبر داد و افزود: کاری برای اولین بار است که شروع می شود، مشکلاتی وجود دارد اما تمام تلاش و آرزوی همکارانم برای انتشار رتبه بندی است. سزاوار آن.”

46

دکمه بازگشت به بالا