اقتصادی

تخصیص نهاده برای پرورش جوجه گوشتی تا ۴۰ روز

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مرغداران باید مرغ را به کشتارگاه های طیور تحویل دهند گفت: برای 40 روز پرورش مرغ گوشتی ، ورودی در نظر گرفته می شود و پس از 40 روز هیچ ورودی اضافی اختصاص نمی یابد. مرغ را باید در روز اربعین به کشتارگاه فرستاد.

به گزارش مخبران ، سعید سعادت ، مشاور این وزارتخانه و مشاور عمومی این وزارتخانه با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، یک کنفرانس ویدئویی با مدیران سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در زمینه بازاریابی ، دامداری و توزیع نهاده های دامی برگزار کرد. کرد: وزیر جهاد کشاورزی بر توزیع ورودی های دام تأکید دارد.

وی گفت: کمیته های نظارت بر مدیریت باید در استان ها فعال شوند و روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان مسئول این کار و مشکلات آن هستند.

در ادامه این جلسه ، امید گیلانپور ، وزیر صنایع انتقالی و امور کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش دهید.

وی اظهار داشت: ما با یک سیستم نمونه در کشور کار می کنیم و باید قابلیت های آن را افزایش دهیم. گیلاناپور ادامه داد: این سیستم قادر به انتقال همزمان پول و توزیع کالا در آن است.

وزیر توسعه جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و امور کشاورزی برای توزیع نهاده های جوجه های گوشتی در سیستم بازار گفت: از روز پنجشنبه واحدهای مرغ گوشتی ورودی ها را از طریق سیستم خودکار دریافت می کنند ، حتی در بخش دام پس از رفع کمبودهای احتمالی. این انجام شده است

گیلانپور افزود: بخشی از سیستم نظارت بر تحویل کالا در حال به روزرسانی و تغییر است و ما به روسای سازمان های جهاد جهادی استان هشدار می دهیم که به شرکت هایی که دیررس در تحویل کالا هستند هشدار دهند. به شرکت های دیررس بگویید تا بتوانیم با این شرکت ها معامله کنیم

وی ادامه داد: در حال حاضر در سیستم بازار ، از زمان ثبت سفارش ، محموله های ورودی به کشور را رصد می کنیم و به سیستم تحویل می دهیم ، بنابراین استان ها اطلاعات شرکت های وارداتی را دارند و آنها را خارج از سیستم عرضه می کنند. به ما بگو.

معاون صنایع انتقال کشاورزی و توسعه مشاغل در مورد ارتباط بین بازار و سایر سیستم های مرتبط گفت: سیستم بازار با سیستم های سامست ، GIS و قرنطینه دامپزشکی به سیستم ها متصل می شود ، بنابراین اطلاعات و اطلاعات سیستم را جستجو می کند ، در بازار نشسته ، این سیستم را از سیستم های دیگر می خواند ؛ بنابراین اگر مشکلی یا اختلافی در اطلاعات مشاهده کردید ، باید به ما بگویید تا آن را حل کنیم.

وی گفت: همچنین سیستم بازاریابی به سیستم تجارت یکپارچه متصل است و سیستم انبار از طریق سیستم معاملات اطلاعات را دریافت می کند.

گیلانپور با اشاره به استفاده از حساب رابط کاربری گفت: با حساب رابط می توانیم ترانزیت ورودی به واحدهای مرغداری را کنترل کنیم و برای این منظور در حال حاضر سیستم بازار در حال خواندن بارنامه است.

وی تاکید کرد: هیچ واحد مرغداری از سایر واحدهای مرغداری ورودی دریافت نمی کند مگر اینکه مسئولیت خرید افراد را به عهده خود بگذارد.

معاون توسعه صنایع قابل تبدیل و امور کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در مورد قیمت کنترل بازار مرغ های گوشتی گفت: در مرکز کنترل بازار برای کل کشور ، قیمت مرغ زنده 13 هزار و 100 تومان و 10 درصد اعلام شده است.

در ادامه این جلسه ، مرتضی رضایی معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش نظارتی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها باید با توزیع سیستماتیک نهادها تقویت شود.

وی گفت: هر روز لیستی از افرادی که نمی توانند ورودی به سیستم بازار دریافت کنند باید ارائه شود تا بتوانیم آن را بررسی کنیم یا افرادی را که ورودی را خریداری کرده اند اما قادر به حمل آن نیستند شناسایی کنیم.

رضایی ادامه داد: مرغداران بسته به میزان دانش دریافتی باید مرغ را به کشتارگاه ها برسانند. هیچ ورودی به جز توانایی مجوز اختصاص داده نمی شود.

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: ورودی برای چهل روز پرورش مرغ گوشتی در نظر گرفته می شود ، اما برای پیگیری 40 روزه ورودی اضافی اختصاص داده نمی شود و طیور اربعین باید مرغداری ها به کشتارگاه ارسال شود.

وی گفت: فقط مرغداری های رسمی ورودی دریافت می كنند.

در این نشست ، محمد رضا طلایی ، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: روز چهارشنبه 62000 تن غذای وارداتی را در سیستم بارگیری کردیم که ظرف 5 روز از بنادر تامین و به واحدهای مرغداری تحویل داده می شود.

وی گفت: در حال حاضر 290 هزار تن ذرت در سیستم بازار بارگیری می شود.

طلائی گفت: در ماه اکتبر تعداد جوجه کشی کمتری داریم ، بنابراین مطمئن هستیم که برای دستیابی به مرغداری ها باید نظارت و نظارت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص توزیع طیور منجمد در بازار گفت: روز چهارشنبه شرکت پشتیبانی گاو حدود 2000 تن طیور منجمد را به بازار تزریق کرد و قیمت مرغ را 2000 تومان کاهش داد.

در ادامه جلسه ، احمد تمراسی ، رئیس مرکز حفاظت وزارت جهاد کشاورزی گفت: “با مکاتبات ، کانال های خرید و فروش ورودی های دامی خارج از سیستم بازار را در مناطقی که نیاز به تعطیلی دارند بررسی کرده ایم.”

وی گفت: ما برای شناسایی شبکه های سازمان یافته برای تأمین خارج از سیستم بازار با پلیس مبارزه با فساد دیدار کرده ایم و لیستی از استان ها را در اختیار نیروهای انتظامی قرار داده ایم ، بنابراین از شما انتظار داریم این پیوند را برای مبارزه با تخلفات در این منطقه ایجاد کنید. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا