بین الملل

ترامپ پاسخ هشتگ‌ها را داد: پله‌ها لیز بود!

به دنبال گرمی رفتار رئیس جمهور آمریكا در سخنرانی خود در دانشگاه نظامی وست پوینت ، پیام ترامپ “ترامپ خوب نیست” ، وی در پیامی در شبکه مجازی سعی در برطرف كردن شبهات در مورد سلامت جسمی خود داشت. رئیس جمهور دونالد ترامپ ، دیروز که وارد سال 74 شد ، به کاهش سلامت وی ​​واکنش نشان داد. ماجرا از زمانی شروع شد كه رفتار رئیس جمهور در طی سخنرانی در دانشگاه نظامی وست پوینت شایعات خونریزی در مورد سلامتی “وخیم تر” وی را شدت بخشید.

ترامپ در طی یکی از این رفتارها از هر دو دست برای پاک کردن یک لیوان آب استفاده کرده است. وی در پایان سخنان خود با دقت بسیار بالا و بیش از حد لازم از پله ها پایین آمد. در پاسخ به این جنجال ، ترامپ توضیح داد که چرا هنگام استفاده از پله ها مراقب بود ، اما نگفت چرا از هر دو دست برای برداشتن شیشه استفاده می کند.

وی در توییتر خود نوشت: “پله هایی که بعد از سخنرانی در وست پوینت پایین رفتم بسیار زیاد و شیب دار بود. هیچ حصیری وجود نداشت و از همه مهمتر بسیار لغزنده است.” آخرین کاری که می خواهم بکنم “سقوط” است و به رسانه های خبری جعلی کاری را برای سرگرمی ارائه می دهم. ده پا آخر را به زمین کشیدم. چه لحظه ای عالی “

رئیس جمهور آمریکا جورج دبلیو. بوش از اصطلاح “سقوط” استفاده کرده است و جایگاه وی در گیلو مربوط به سقوط رقیب دموکراتیک وی ، هیلاری کلینتون ، در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 است.

312 310

دکمه بازگشت به بالا