عمومیمطالب برتر

تردز چه قابلیت‌هایی دارد و چگونه می‌توان در آن عضو شد؟

مارک زاکربرگ به‌صورت رسمی رقیب توئیر را منتشر کرد. بیایید نگاهی به ویژگی‌های مختلف این اپ جدید بیندازیم.

چندروز قبل‌تر، شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام، یعنی متا محصول جدیدی را به دنیای شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد. برنامه تردز درحالی به‌عنوان رقیبی برای توئیتر منتشر شد که بیشتر از سه‌ماه از تائید خبر‌های مربوط به توسعه آن نمی‌گذرد. همین حالا می‌توانید این اپلیکیشن را از دریافت کنید.

اما تردز دقیقا چیست؟ چطور کار می‌کند؟ و درست کردن اکانتش چقدر پیچیده است؟ در ادامه به تمام نکات مهم درمورد این اپ می‌پردازیم. برنامه‌ای که همین حالا هم بعضی‌ها آن را قاتل توئیر می‌نامند.

برنامه‌ای رایگان که بر پایه گفتگوهای متنی طراحی شده است. این کلی‌ترین تعریف ممکن است. متا می‌گوید:

Instagram Threads | Threads app

“جایی‌که گرد هم می‌آیید تا درباره موضوعاتی که امروز به آن‌ها اهمیت می‌دهید یا چیز‌هایی که فردا ترند می‌شوند بحث کنید. هر چیزی را که دوست دارید می‌توانید دنبال کنید و می‌توانید به‌طور مستقیم با تولیدمحتواکننده‌های مورد علاقه‌تان که سلایق مشترکی با آن‌ها دارید، در ارتباط باشید. یا گروهی دنبال‌کننده‌های وفادار برای خودتان ایجاد کنید تا ایده‌ها، نظرات و خلاقیت خودتان را با جهان به اشتراک بگذارید.”

 تا این‌جا چه کسانی از تردز استفاده می‌کنند؟

چقدر تردز به توئیتر شبیه است؟

اگر یکی از کاربرهای توئیتر هستید و به‌طور معمول از این برنامه استفاده می‌کنید، حتما شباهت‌های واضحی بین این دو اپ دیده‌اید. هر دو آن‌ها فید خبر دارند. ایموجی قلب برای لایک کردن محتوای دیگران و امکان پست مجدد (Re-post) را هم به آن اضافه کنید. بعضی کلمات تغییر کرده. مثلا همین حالا گفتیم به‌جای ری‌توئیت، ری‌پست داریم و به‌جای توئیت می‌گوییم تردز، اما کارکرد که یکسان است و این تغییر اسم‌ها هم نتوانسته جلوی تهدید به شکایت توئیتر را بگیرد.

“مدتی طول می‌کشد، اما فکر می‌کنم باید یک برنامه مکالمه عمومی عالی با بیش‌از 1 میلیارد کاربر بشود. توئیتر این فرصت را داشت، اما موفق نشد.”

پست‌های تردز می‌توانند 500 کارکتر باشند که با توجه به محدودیت 280 کاراکتری توئیتر، برای بسیاری از کاربران جذاب‌تر می‌شوند. امکان پس ویدئو با مدت حداکثر 5 دقیقه هم وجود دارد. هر پست با لینکش می‌تواند در دیگر پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشته شود و حتی مستقیما به استوری اینستاگرام شما بیاید.

جمع‌بندی

هر تکنولوژی جدید با بحث زیادی همراه است. افراد زیادی برای این برنامه جدید ذوق زده‌اند . بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند به پلتفرم قدیمی‌تر محبوبشان یعنی توئیتر وفادار بمانند. بسیاری فکر می‌کنند جو حاکم بر کاربران اینستاگرام و توئیتر متفاوت است و این‌بار همان حال‌و هوای اینستاگرام است که به تردز منتقل می‌شود. بنابراین، نمی‌تواند به خوبی توئیتر باشد. به‌هرحال، زاکربرگ هم ثابت کرده که خوب می‌داند چطور چندین میلیون کاربر را به یک برنامه بکشاند. از این نظر اگر نگاه کنیم او در تمام پروژه‌های قبلی‌اش، یعنی فیسبوک، واتس‌اپ و اینستاگرام موفق عمل کرده است. اما شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ آیا همین حال‌ هم تردز را نصب کرده‌اید و مشغول پست گذاشتن شده‌اید؟

با خرید فالوور تردز در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: threads.com

دکمه بازگشت به بالا