تروریسم قانون ایالات متحده است


بحرین همچنان هشدارهای بین المللی را درباره بازداشت ، محاکمه و سرکوب مخالفان سیاسی خود نادیده می گیرد ؛ آل خلیفه یکی از جدیدترین نقض حقوق بشر ، سعید مجید مشعل ، رئیس مجلس بحرین را دستگیر کرده است. پیش از این ، ده ها تن از فعالان سیاسی از جمله شیخ عیسی قاسم ، رهبر شیعیان بحرین ، پیش از آغاز ملی شدن و محاکمه ، با اعتراضات گسترده محلی و بین المللی ، برکنار شدند.

حرکت آل خلیفه همچنان مخالفت بحرین را رد می کند ، زیرا اعلامیه جهانی حقوق بشر اعلام می کند که هر کس حق یک ملیت را دارد و هیچ کس نباید از شهروندی محروم شود. ادامه بازداشت و محرومیت از ملیت برای فعالان سیاسی در بحرین به وقوع می پیوندد ، جایی که دادگاه آل خلیفه سال گذشته راه حل نهایی را برای بیشترین تعداد مسلمانان در بحرین صادر کرد که بیشترین تعداد مخالفان این کشور را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید:

چه جنایاتی مرتکب آل خلیفه در پنجشنبه خونین در بحرین شد؟

غرب قرارداد تسلیحات با رژیم بحرین را پایان می دهد

مای و خانسا ، یک وکیل برجسته لبنانی و رئیس ائتلاف جهانی علیه فرار از جنایات ، در گفتگو با خبرنگار غرب آسیا و خبرنگار محور مقاومت بین المللی ، خبرگزاری: “سازمان ملل متحد به عنوان بالاترین مقام رسمی در جهان ، باید دولت بحرین را در اتهامات علیه مردم این کشور به خاطر جنایات خود بشناسد.

می توانید

مای الخانزا ، وکیل لبنانی

وی افزود: دولت آمریكا به عنوان حامی حكم آل خلیفه در استبداد شیعیان بحرین نیز در این جنایت همدست است ، در حالی كه آنها خود را طرفدار دموكراسی در جهان می دانند. دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا در حالی كه شاهد مقاومت مشروع مردم بحرین برای حفاظت از كشورش نبود ، از صلح در جهان سخن گفت و حتی در لبنان آنها نیز از گروه های مقاومت و انتقاد از تروریست بودن انتقاد كردند.

این وکیل برجسته لبنانی تأکید کرد: “تروریسم قانون ایالات متحده است.

الخانزا تأکید کرد: “سازمان ملل باید در برابر جنایات آل خلیفه موضع محکم بگیرد و دولت بحرین را به طور جدی پاسخگو باشد.” شیعیان بحرین تروریست نیستند ، اما ایالات متحده و زیردست آن ، رژیم اسرائیل ، در صدر تروریسم بین المللی قرار دارند ، اما آنها خود را تحت پوشش دمکراسی پنهان کرده اند.

انتهای پیام / 4106/4033 /


انتشارات سایت بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و پایگاه اینترنتی مخبران هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا