حوادث

تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای اجرای مطلوب شعار سال

مخبران / فارس معاون رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناسا گفت: “با شدت گرفتن مبارزه با قاچاق ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید بیانیه سال را به درستی اجرا کنند.

سردار سهراب بهرامی ، امام زمان (عج) با تبریک سال نو و میلاد مسیح در جلسه قرارگاه Nauruz فرماندهی انتظامی منطقه ای مزارع افزود: امسال با ایجاد کارگروهی از تولید کالا برای اجرای استراتژی های پیاده سازی.

به گزارش مخبران ، با اشاره به سایت پلیس فارس ، بهرامی ادامه داد: ما همه تلاش خود را انجام داده ایم تا میزان قاچاق کالا به کشور را تا مرحله تولید کاهش دهیم و در این راستا باید اقدامات اساسی برای جلوگیری از قاچاق کالا. “

بهرامی گفت: پلیس امنیت مالی استان فارس باید موارد جنایی را در امور تجاری ، اقتصادی و تولیدی شناسایی و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی کند.

معاون رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناسا علاوه بر شناسایی انبارهای غیر مجاز ، بر راه اندازی و استفاده از سیستم های هوشمند در زمینه قاچاق کالا تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: نیروی انتظامی استان با توجه به شعار “تولید ؛ حمایت و برچیدن” در حال برنامه ریزی و اقدام در سال جاری است.

سردار روحبخش حبیبی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در سال 1400 یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال 1400 با هدف اجرای و اجرای اعلامیه سال خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا