بین الملل

تظاهرات حامیان ترامپ در اعتراض به رای دیوان عالی

حامیان ناامید دونالد ترامپ امروز (شنبه) در مقابل دادگاه عالی ، کنگره و مقر وزارت دادگستری آمریکا در واشنگتن دی سی تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

به گزارش مخبران ، با اشاره به دیلی بیست ، برنامه امروز معترضان نمایش همزمان “شوفار” مورد استفاده در آیین های یهودیان در دستگاه هوا و امید است که دیوارهای این ساختمان به عنوان دیوارهای “جریکو” فرو بریزد. رها کن

جریکو یک دیوار محافظ در برابر سیل است که قدمت آن به 8000 سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد و گفته می شود با این نوع شیپور و داد و بیداد فرو ریخته است.

برای دومین بار از نتایج انتخابات 3 نوامبر ، طرفداران دونالد ترامپ در اعتراض به تصمیم دادگاه عالی آمریکا در رد شکایت انتخابات تگزاس ، به خیابان های پایتخت خود آمده اند.

امروز ، گروهی که شیپور تمام می کند ، راهپیمایی خود را “راهپیمایی جریکو” می نامد. این گروه ادعا می کند دیوارهایی که آنها می خواهند تخریب کنند توسط رئیس جمهور حامی آنها به سرقت رفته است ، استعاره انتخاباتی که آنها ادعا می کنند.

آرنا گروسو ، یکی از برگزار کنندگان اعتراض جریکو و شورای محافظه کار تحقیقات خانواده ، گفت که اعتراضات طرفداران ترامپ را دو روز پس از انتخابات برای اعتراض به نتایج انتخابات در اطراف ساختمان ها در ذهن داشت. گروسو به دیلی بیست گفت: “من احساس کردم که مردم باید برای انسجام ، تغییر و اصلاح انتخابات اعتراض کنند.”

این یکی از سه اعتراض است که روز شنبه در واشنگتن دی سی برگزار می شود و به اصطلاح “میلیون ها مگا شو” در واشنگتن دی سی ، تقریباً یک ماه پس از تجمع هزاران هوادار دونالد ترامپ. شرکت کردم

برگزارکنندگان اعتراض اعلام می کنند که در این زمان تعداد کمتری از مردم شرکت می کنند. گروه اول زنان برای آمریکا ، که تظاهرات نوامبر را ترتیب داده بودند ، انتظار نداشتند شرکت کنندگان با راهپیمایی 14 نوامبر برابر باشند.

علیرغم تظاهرات ماه نوامبر ، دونالد ترامپ این شنبه در مورد تحولات سکوت کرده است. وی پیش از این با توئیت در مورد اعتراض 14 نوامبر اعلام کرده بود که در آن شرکت خواهد کرد ، اما این بار در مورد شرکت در این باره چیزی نگفته است.

هواداران دونالد ترامپ در تلاش برای اقدام دادگاه عالی ایالات متحده در ایجاد شکایت انتخاباتی تگزاس ، گزینه مبارزات نظامی و ائتلافی از کشورهای پیرو قانون هستند.

رئیس جمهور جمهوری خواه تگزاس ، الن وست ، پس از صدور حکمی که برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات غیرقانونی مقامات محلی مورد استفاده قرار گرفت ، از ایالت ها خواسته است تا از اتحادیه دور شوند.

این سیاستمدار جمهوری خواه گفت که رای دیوان عالی کشور تقریباً بی سابقه بوده و ایالات می توانند قانون اساسی ایالات متحده را نقض کنند و هیچگونه مسئولیتی در قبال آنها نداشته باشد. دولت های مطیع قانون باید ادغام شده و ائتلافی از دولت های متعهد به قانون اساسی را تشکیل دهند.

چنین اظهاراتی به منزله درخواست جدایی تلقی می شود ، همانگونه كه ایالت های جنوبی با تشكیل ایالات متفقین در آغاز جنگ داخلی آمریكا چنین كردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا