تعقیب‌وگریز هلی‌کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم

امیرمسعود عابدین_ «سوک مین چوی» که با نام یوتیوبری «الکس چوی» شناخته می‌شود، به اتهام ایجاد وسیله‌ای انفجاری یا آتش‌زا در هلی‌کوپتر دستگیر شده است. این جرم به شیرین‌کاری‌ای مربوط می‌شود که شامل یک فروند هلی‌کوپتر، یک دستگاه لامبورگینی هوراکان و برنامه مفصل آتش‌بازی بود.

چوی، ویدیوی مورد بحث را «تخریب لامبورگینی با آتش‌بازی» نامیده است. در این ویدیو، دو نفر از هلی‌کوپتری که در حال پرواز است، به سمت یک دستگاه لامبورگینی اوراکان شلیک می‌کنند. فیلم‌برداری هلی‌کوپتر، لامبورگینی و خودروی حامل دوربین در منطقه‌ای دورافتاده انجام شده است.

تعقیب‌وگریز هلی‌کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم

شکایت فدرال مبتنی بر آن است که «چوی» مجوزی برای این فعالیت نداشته است. جالب اینجاست که این اتهامات صرفاً مربوط به استفاده از هلی‌کوپتر برای قرار دادن وسیله‌ای انفجاری است و به دیگر جنبه‌های رانندگی خطرناک، استفاده از آتش‌بازی یا هر فعالیت دیگری ارتباط ندارد.

تعقیب‌وگریز هلی‌کوپتر با لامبورگینی اوارکان / عکس و فیلم

چوی می‌گوید که ایده‌اش آن بود که ویدیوی کوتاه یک‌دقیقه‌ای از هلی‌کوپتری تهاجمی بسازد که موشک‌هایی را به سمت ماشین شلیک می‌کند و خودرو سعی می‌کند از شعله‌ها فرار کند و موشک‌ها را دور بزند. به گفته مقامات، اگر چوی مجرم شناخته شود، ممکن است تا ۱۰ سال در زندان فدرال حبس شود.

منبع: carscoops

۵۴۳۲۲

دکمه بازگشت به بالا