اقتصادی

تلاش برای جایگزینی گاز طبیعی بجای سوخت‌های فسیلی در صنعت و کشاورزی استان اردبیل

مخبران/اردبیل مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بدنبال استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای جایگزینی گازطبیعی بجای سوخت‌های فسیلی دربخش صنعتی و کشاورزی هستیم.

میرسعید سیدمتین، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ۱۴ فروردین در دیدار با مدیران و کارکنان واحدهای ستادی و اجرایی این شرکت ضمن تبریک عید نوروز و حلول ماه مبارک رمضان فرصت خدمت به مردم را یکی از موهبت های الهی عنوان نمود و اظهار کرد: سال نو فرصت مناسبی برای شروع دوباره و آغاز حرکت های بزرگ در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان اردبیل ومشترکین گازطبیعی است.

وی سال گذشته را بواسطه توسعه زیرساخت‌ها،آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به بزرگترین گلخانه کشور و پایداری گاز طبیعی شمال استان و همچنین اخذ مجوزهای لازم برای احداث خط دوم انتقال استان و تامین گاز پایدار برای هم استانی ها و مشترکین گازطبیعی را نقطه عطفی در تاریخ شرکت گاز استان برشمرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری کرده و تحقق این شعار مهم، نیازمند اتحاد و همدلی همه مردم در تمام سطوح است.

سید متین ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت گاز استان اردبیل در فصول سرد سال و تمرکز بر توسعه زیرساخت‌ها در شرکت، اظهار کرد: تمرکز ما انشالله برنامه ریزی برای تحقق شعار سال جدید با محوریت رشد تولید و بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها برای جایگزینی گازطبیعی بجای سوخت‌های فسیلی در بخش صنعتی و کشاورزی است.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم مدیرعامل واعضای هیئت مدیره ازهمکارانی که طی سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند تجلیل بعمل آوردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا