ورزشی

تمایل یحیی به هایجک بمب نقل و انتقالات استقلال

باشگاه استقلال نتوانست قرارداد مهاجم خود ارسلان مطهری را فسخ کند تا آبی ها نتوانستند نام کاوه رضایی را به لیست اضافه کنند. همین موضوع باعث شد تا شایعات زیادی درباره آینده کاوه رضایی به وجود بیاید.

شایعه حضور کاوه رضایی در پرسپولیس از صبح امروز به گوش می رسد. رضایی که رابطه بسیار نزدیکی با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دارد، پیش از این در این فهرست مربیان قرار داشت اما رضایی از پیراهن قرمز راضی نبود و به همین دلیل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت داد.

حالا اتفاقی که برای کاوه رضایی افتاده است، نام این بازیکن دوباره برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده اما فعلا در لیست این باشگاه نیست. از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس با کمبود مهاجم روبه رو است که گمانه زنی ها مبنی بر حضور این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی را دامن زده است و باید در روزهای آینده منتظر ماند تا مشخص شود این شایعه به نتیجه می رسد یا خیر. درست است، واقعی.

از سوی دیگر مبلغ قرارداد کاوه رضایی با استقلال رقم قابل توجهی است و مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند در صورت جدی شدن حضور کاوه رضایی در پرسپولیس سقف قرارداد را در نهایت پرداخت کنند. رقم این مهاجم با استقلال گفته می شود دو برابر سقف پرسپولیس است! با این حال به نظر می رسد یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در صورت فراهم شدن همه شرایط برای بازگشت شاگرد سابقش به ترکیب خود تردیدی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

258 258

دکمه بازگشت به بالا