ورزشی

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال/ بازیکنی که مسیرش را اشتباه رفت! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مصاحبه رشید مجاهری و کنایه او برای فرهاد مجیدی نه تنها موجی از اعتراض هواداران استقلال را برانگیخت، بلکه برخی از هواداران سپاهان از این موضوع گلایه داشتند و حالا معتقدند بهتر است به صعود آسیایی سپاهان تکیه کنیم. مجهری با پیروزی در الدحیل به جای تمسخر مجیدی، روی این بازی مهم تمرکز کرد.

به همین منظور محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: مجاهری قبل از بازی با استقلال می خواست با تیم درگیری ذهنی را آغاز کند اما نمی توانست زمان و مکان بهتری را برای این کار انتخاب کند. بازی آسیایی آنها مخل است.

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال/بازیکنانی که راه را اشتباه رفتند!

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: مجاهری دروازه بان خوبی است و از نظر فنی یکی از بهترین بازیکنان ایران است. اما گذشت زمان نشان داد که تصمیم مجیدی روی دروازه استقلال درست بوده است. امروز که این تیم با گل های کمتر بهترین خط دفاعی را دارد و حسینی بهترین عملکرد را در دروازه بان های لیگ دارد، هیچکس نمی تواند به تصمیم مجیدی روی دروازه تیمش انتقاد کند.

وی گفت: امروز که تیمش بیش از هر زمان دیگری نیاز به تمرکز دارد، به مجاهری توصیه می کنند مانند نوید کیا و دیگر اعضای تیمش روی کار خود تمرکز کنند تا ضریب موفقیت خود را در آسیا افزایش دهند. شروع جنگ روانی از عمق لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بهترین راه برای امتیاز گرفتن از این تیم نیست.

کارشناسان فوتبال بعدا به موضوع مهدی قیدی و احتمال اضافه شدن نام او به لیست جدایی شباب الاهلی اشاره کردند و گفتند: شخصا اگر خدی هستم اگر قبل از استقلال باشم مشاور نیستم. در استقلال بمانید و بعد از جام جهانی به اروپا بروید نه اینکه با انتقال عجولانه وارد ضعیف ترین لیگ منطقه شوید.

توصیه به دو بازیکن سابق استقلال/بازیکنانی که راه را اشتباه رفتند!

نوری گفت: امروز برای قاد گزینه خوبی است که به استقلال برگردد و حداقل یک فصل دیگر در این تیم بازی کند تا بتواند به تیم ملی برگردد و راهی جام جهانی شود. سفر قدی به قطر با تیم ملی تنها در مسیر استقلال امکان پذیر است. من از ماهیت قرارداد با شباب اهلی و نحوه جدایی آنها و در چه شرایطی اطلاعی ندارم. اما می دانم که بازگشت به آزادی برای او گزینه خوبی است. حتی اگر مجبور به پرداخت راه حلی برای این مشکل باشند.

یکی از اعضای سابق کمیته فنی ابی معجون در خصوص هفته های پایانی لیگ گفت: آرامش برای آزادی مهم است و بیش از هر فرد دیگری برای حفظ این آرامش، فرهاد مجیدی فرمانده این لشکر است. از این به بعد از مجیدی می خواهم که از پایان فصل خویشتن داری و تمرکز خود را حفظ کند و از هرگونه سیل جلوگیری کند، بدیهی است که خیلی ها عمداً سعی می کنند آرامش مجیدی را به هم بزنند تا امتیاز استقلال را در هفته های پایانی از دست بدهند.

دکمه بازگشت به بالا