اقتصادی

تولید روزانه گاز غنی ایران به ۱۰۴۰ میلیون مترمکعب رسید

به گزارش شفاف، هرمز قلاوند گفت: شرکت ملی نفت ایران علاوه بر تولید نفت کشور، متولی تولید گاز کشور برای تغذیه پالایشگاه ها و صادرات کشور است.

وی افزود: تمامی همکاران شرکت ملی نفت ایران در حوزه های عملیاتی در زمینی، سکوهای دریایی، بخش تعمیرات، خدمات فنی و همچنین ادارات ستادی مشغول به فعالیت هستند و به صورت شبانه روزی تلاش جهادی را انجام می دهند که باید این حجم از ظرفیت را به خود اختصاص دهد. گاز. تولید و توزیع بدون مهم بودن آن محقق نمی شود و در جبهه بعدی همکاران شرکت ملی گاز وظیفه فرآوری و توزیع بهینه گاز تولیدی شرکت ملی نفت ایران برای استفاده در شرایط فوق را بر عهده دارند.

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران گفت: اخیراً به دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت ملی نفت، مناطق نفت خیز جنوب، 1000 کارخانه های گاز و گاز مایع حدود 10 میلیون متر مکعب گاز را به شبکه وصل کرده اند.

با وجود رکورد تولید، نیاز به صرفه جویی در مصرف گاز وجود دارد

قلاوند اعلام کرد: تمامی شرکت‌های تولیدکننده گاز شرکت ملی نفت ایران از جمله شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای رفاه مردم ایران حداکثر گاز تولید می‌کنند. در زمستان و فهیم نیز از هموطنان اوست. از همه انتظار می رود تمام تلاش خود را برای صرفه جویی و استفاده بهینه از برق و گاز انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا