ورزشی

تکذیب فضاسازی‌های رسانه‌ای پیرامون همکاری مسکو و تهران در سوریه

حضور مستشاران ایرانی در سوریه با هماهنگی دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم انجام شد و همکاری راهبردی ایران، سوریه و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه به ویژه در شامات ادامه خواهد داشت. استحکام – قدرت

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منابع ناشناس مدعی شد که روسیه از ایران خواسته است مراکز و پایگاه های نظامی خود در غرب استان حماه سوریه را ترک کند. در مرکز و غرب سوریه.

رسانه های غربی بر این خبر سوار می شوند که درخواست روسیه پس از افزایش حملات هوایی به رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر و با هدف جلوگیری از هدف قرار گرفتن نیروهای ایرانی صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعات رسیده به «نور نیوز»، اخبار منتشر شده در شرق الاوسط کذب است و علیرغم اینکه روسیه چنین درخواستی از ایران نداشته است، حملات صهیونیست ها اغراق آمیز بوده است.

چیزی که است؛ حضور مستشاران ایرانی در سوریه با هماهنگی دولت این کشور و با هدف مبارزه با تروریسم انجام شد و همکاری راهبردی ایران، سوریه و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه به ویژه در شامات ادامه خواهد داشت. استحکام – قدرت

چنین اخباری برای ترویج بقایای تروریسم تکفیری در سوریه و تأثیرگذار جلوه دادن رژیم صهیونیستی در معادلات سیاسی و امنیتی منطقه جعلی است و ریشه در واقعیت های کنونی سوریه ندارد.

ایجاد شکاف در همکاری‌های سوریه، روسیه و ایران با تأثیر بی‌سابقه در شکست برنامه‌های مخاطره‌آمیز غرب برای استفاده ابزاری از تروریسم برای سلطه سیاسی در منطقه، از دیگر اهدافی است که برخی رسانه‌های منطقه دنبال می‌کنند. با انتشار چنین اخباری.

منبع: نورنیوز

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا