استان ها

تکمیل مرکز فرهنگی ایثارگران با تخصیص ۳۰میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری مخبران از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان قزوین در اردیبهشت۱۴۰۱ گفت: سفر فوق با اجرای مصوبات مختلف برای این استان منشا خیر و برکت بود.

او افزود: اگر اعتبارات این مصوبات در دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تخصیص یابد گام‌های موثری در پیشرفت و آبادانی این استان برداشته می‌شود.

اسمعیلی ضمن تشریح مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در جریان این سفر برای تکمیل موزه شهدا و تجهیز ۲مرکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ۳۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون هیچ اعتباری تخصیص پیدا نکرده ولی این پروژه اکنون ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او افزود: همچنین جهت بازسازی و مرمت گلزارهای شهدای استان قزوین، ۷۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون این پروژه با تخصیص ۳۰میلیارد ریال از ۳۳درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

اسمعیلی گفت: تکمیل و تجهیز موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین، با اعتبار یکصد و ۵۰میلیارد ریال از دیگر مصوبات این سفر بود که این پروژه با تخصیص ۸۷میلیارد ریال اعتبار، ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارکرد: همچنین از ۱۰درصد سهم تسهیلات اشتغال، یک هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و تاکنون ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که با معرفی ایثارگران به بانک جهت دریافت وام، ۳۰ درصد این مصوبه اجرایی شده است.

دکمه بازگشت به بالا