علمی و پزشکی

تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

نسل چهارم اینترنت ثابت (TD-LTE) آخرین نسل اینترنت استاتیک است که نسبت به سایر خدمات اینترنتی ADSL سرعت بالاتری دارد. این فناوری محدودیت منطقه ای ندارد ، نیازی به استفاده از خطوط تلفنی ندارد و از ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی برخوردار است. در بارگیری و بارگیری از سازگاری بالایی برخوردار است.

از فناوری TD-LTE برای برنامه ریزی و ارسال به شبکه استفاده می شود. این فناوری که از سیم کارت استفاده می کند ، قادر به اتصال به نسل چهارم اینترنت پر سرعت است. لازم به ذکر است که این سیم کارتها امکان تماس و پیام رسانی را نمی دهند.

یکی از مهمترین مزیت های اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت دیگر این است که برای تنظیم آن نیازی به خط تلفنی ندارید. درعوض ، می توانید با استفاده از مودم تک خالص و سیم کارت آن را به راحتی تنظیم کنید. TD-LTE تجربه ای با سرعت بالا و بدون محدودیت فناوری قدیمی مانند محدودیت مکان و قابلیت حمل مودم را ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این فناوری این است که قابلیت بارگیری قابل توجهی دارد؛ در نتیجه با افزایش بار ترافیک می توان ظرفیت را افزایش داد. افرادی که به فن آوری های آنلاین علاقه مند هستند به دلیل پینگ پایین و پایداری زیاد این فناوری می توانند با کندی پینگ پنگ بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  • محدودیت در ارتباطات از راه دور وجود ندارد
  • نصب سریع
  • پوشش سراسر کشور
  • سرعت و ثبات بیشتر
  • سرعت بارگیری حداکثر 40 مگابایت و سرعت بارگذاری حداکثر 4 مگابایت
  • نیازی به خط ثابت نیست
  • جابجایی آسان

بهترین سرویس اینترنت پرسرعت چیست؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعت برای کار یا خانه مناسب است؟

برای پاسخ به این سؤالات باید استفاده فعلی از فناوری را بیان کنیم اینترنت پرسرعت TD-LTE شاید بهترین گزینه برای اینترنت پر سرعت نسل چهارم باشد ، زیرا بعد از دوران اینترنت dial-up ، سرویس های پر سرعت مانند ADSL وارد میدان شدند ، اما در برخی موارد به دلیل محدودیت هایی که این سرویس ایجاد می کند ، آنها به فکر استفاده از اینترنت سریع تر هستند که هم اکنون انتخاب بهتری و مناسب تر است. جایگزین است اینترنت پرسرعت TD-LTE زیرا با گسترش و رشد شبکه های تلفن همراه ، شرکت های موبایل سعی در ارائه خدمات اینترنتی سریعتر و مطمئن تر به کاربران خود دارند. خدمات ساخته شده با سرعت بالا و اعتماد در نهایت منجر به طراحی و تولید شدند اینترنت پرسرعت TD-LTE .

ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما از خدمات استفاده می کنید اینترنت پرسرعت TD-LTE شما به راحتی می توانید آن را اتصال دو طرفه یا دوبلینگ بنامید ، که از دو روش مختلف نیز استفاده می کند.

استراتژی اول: تکثیر بخش فرکانس که به FDD نیز معروف است ، از دو باند فرکانس مختلف برای انتقال و انتقال (uplink) و دریافت (downlink) اطلاعات استفاده می کند.

استراتژی دوم: تکثیر تقسیم زمان ، که به عنوان TDD نیز شناخته می شود ، به یک باند فرکانس واحد متکی است که داده ها را در زمان های مشخص به یک جریان دریافت یا دریافت کننده اختصاص می دهد.

در حقیقت ، استفاده از تقسیم زمانی طیف فرکانس این امر را ممکن می سازد اینترنت پرسرعت TD-LTE به شما امکان می دهد مقدار زمان اختصاص داده شده برای هر جریان بالادستی یا downlink را کنترل کنید ، به این معنی که می تواند ارسال و دریافت اطلاعات را مدیریت کند.

بعضی اوقات اپراتورهای تلفن همراه از تکنیک های FDD و TDD به طور جداگانه برای ارائه خدمات به کاربران تلفن همراه یا کاربران خانگی و اداری استفاده می کنند. این امر باعث اختلال در سرویس های مختلف می شود و هر یک از این گروه ها می توانند از خدمات با کیفیت بهتری بهره مند شوند.

مزایای استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

موارد یاد شده باعث سرویس می شوند اینترنت پرسرعت TD-LTE شما می توانید مزایای زیر را ارائه دهید:

مزیت اول: افزایش چشمگیر ظرفیت

به دلیل بالا بودن نرخ انتقال داده اینترنت پرسرعت TD-LTE بنابراین پتانسیل قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری وجود دارد که درنهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربر بین کاربران خواهد شد.

مزیت دوم: هزینه های پایین تر

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پرسرعت TD-LTE اجرای ، نصب و راه اندازی آن بسیار سریع ، راحت و ارزان است

مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانس

نسل چهارم اینترنت یا همان اینترنت پرسرعت TD-LTE در چندین طیف فرکانس مختلف کار می کند و پهنای باند آن تا حداکثر 200 مگاهرتز است. با توجه به اندازه زیاد بلوک های طیف فرکانس ، کاربران قادر به حرکت راحت تر ، دستیابی به راندمان بیشتر و سرعت انتقال بالاتر هستند.

مزیت چهارم: بهبود تجربه کاربر

در اینترنت پرسرعت TD-LTE قابلیتهای موجود بصورت پویا به جریانهای جریان بالا یا پایین دستی اختصاص داده شده است و این امر باعث می شود از پهنای باند موجود برای پاسخگویی به نیازهای کاربران استفاده شود که این امر تجربه کاربری بهتری را انتقال می دهد. به آرامی

همه این مزایا اینترنت پرسرعت TD-LTE ما گفته ایم که این سرویس با غلبه بر رقیب اصلی خود یعنی WiMAX در حوزه خدمات اینترنتی وایرلس آسان تر خواهد شد. از همه مهمتر ، بسیاری موارد مانند سادگی و سهولت تنظیم ، سرعت بالای انتقال داده و دریافت اطلاعات و مقرون به صرفه بودن در بسیاری از کاربران خدمات ADSL کمک کرده است. اینترنت پرسرعت TD-LTE تمایل به

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02145574110 از 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرید و با متخصصان فروش Taknet مشورت کنید. یا اطلاعات خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی Hesabger پرداز در سال 1997 با نام تجاری Teknat برای کار در بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس شد. این شرکت دارای مجوز ارتباطات ثابت است (سروکو) این کشور یکی از شرکت های تنظیم کننده رادیویی و ارتباطی کشور است و در حال حاضر دارای یک منطقه پوشش خالص یکپارچه در سراسر کشور است و خدمات معتبر و با کیفیتی را به صورت شبانه روزی ، هفت روز در هفته به مشترکان خود ارائه می دهد. TackNet Home دارای هزاران مشترک در زمینه اینترنت و خدمات شرکتی و اداری فعال است. مدیران و شرکای TackNet همواره تلاش می کنند با اجرای مدیریت کیفیت و مدلهای تعالی شرکتی ، کیفیت خدمات و رضایت مشتری را بهبود بخشند..

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا