بین الملل

جت شخصی عربستان سعودی که نیمار را به ریاض برد/عکس

به گزارش خبرگزاری مخبران، این جت ۳۱ ساله متعلق به «The Kingdom Holding» است که یک هلدینگ مستقر در ریاض است و چندین سرمایه گذاری در داخل کشور عربستان انجام داده است. اگر بازار هوانوردی در عربستان سعودی را در نظر بگیریم، Kingdom Holding سهام قابل توجهی در flynas و NasJet دارد که یک شرکت هواپیمایی خصوصی با خدمات کامل در عربستان سعودی است.

بیشتر بخوانید:

داده‌های FlightRadar۲۴.com نشان می‌دهد که این هواپیما یک روز قبل، در ۱۷ آگوست، یک پرواز موقعیت‌یابی به سمت لو بورژه انجام داده، ساعت ۱۲:۲۰ ریاض را ترک کرده و در ساعت ۱۶:۳۶ به پاریس رسیده است. و انتقال به عربستان در حالی صورت می گیرد که این بازیکن اخیرا تایید کرده است که از این پس برای باشگاه الهلال در لیگ برتر عربستان فوتبال بازی خواهد کرد. هواپیمای خصوصی ۷۴۷ در حالی در عربستان سعودی فرود آمد که استقبال باشکوه برای او در نظر گرفته شده بود.

جت شخصی عربستان سعودی نیمار را به ریاض برد/عکس

با این حال نیمار جونیور نیز ناوگان حمل و نقل هوایی خصوصی را در اختیار دارد. مانند چندین بازیکن دیگر، این ستاره فوتبال دو هواپیمای شخصی دارد، یک Embraer Phenom ۱۰۰ و یک CessnaCitation ۶۸۰. این فوتبالیست برزیلی همچنین یک هلیکوپتر Eurocopter EC۱۳۰B۴ برای پرواز در اطراف دارد.

یکی دیگر از هواپیماهای بوئینگ ۷۴۷ که اخیراً میزبان بازیکنان فوتبال بود، اطلس ایر۷۴۷ است که توسط برندگان لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی، برای تور پیش فصل در جولای به توکیو، ژاپن و سئول، کره جنوبی اجاره شد.

جت شخصی عربستان سعودی نیمار را به ریاض برد/عکس

در حالی که این تیم همکاری طولانی‌مدتی با هواپیمایی عربستان دارد، منطقی است که تیم تصمیم به اجاره یک هواپیما بگیرد.

۷۴۷ در مجموع تنها برای ۱۸۹ مسافر پیکربندی شده است که در مقایسه با ظرفیت سایر ۷۴۷ها به شدت کمتر است. این ظرفیت به ۱۰ سوئیت درجه یک، ۱۴۳ صندلی بیزنس کلاس و ۳۶ صندلی اکونومی تقسیم شده است.

منبع: simpleflying

۲۲۷۳۲۳

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا