ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین برنامه ملی کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت تیم دانشجویی از بیرجند ، فردوس ، غینات ، طبس و نهابندان در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی چهار فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و مسائل اجتماعی.

فارغ از دوره ، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مصاحبه با آنا گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی مقام معظم رهبری از دانشگاه ها و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیرژاد است. ابتکار صدراعظم

علی ماندگار گفت: از آبان ماه سال جاری و به دنبال اعلام این رویداد به استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم و در نهایت وجود بیماری عروق کرونا قلب بدخیم هشت تیم قرار است در چهار قسمت با هم رقابت کنند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو گروه از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند شروع به کار در این باره کردند (عدم پیروی آمریکا از برجام نشان داد که سیاست مذاکره با آمریکا اشتباه بوده است) .

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد ، با حضور دو گروه دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد بیرجند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد فردوس (منتقد) به محور فرهنگی و موضوع رسید. (تغییر دیدگاه جوانان به دلیل افزایش تجرد). در یازدهمین روز از اسفند 99 ، کرسی های آزاد اندیشی ، دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد غنا (منتقد) کار خود را با محور اقتصادی و استقلال اقتصادی برای توسعه علمی آنها.

دانشجویان و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: در آخرین روز این رویداد ملی ، گروه دانشجویی دانشگاه (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهابندان (منتقد) برای توجه اجتماعی و موضوع (جوانان نظامی وقت را تلف می کند).

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز برنامه سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه کسانی که در این برنامه و حال حاضر شرکت کرده اند به دلیل وضعیت خوشایند و قلب کرونا تشکر کرد مرض. قدردانی. در جلسات و فازهای بعدی که به صورت ملی برگزار می شود ، برخی از موضوعات مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آن با سبک رهبری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

واحد بیرجند ، یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، به عنوان قاضی در مصاحبه دانشجویی چهار روزه شرکت کرد و به استفاده از استدلال و منابع معتبر و اخلاق بحث امتیاز داد و دیدگاه و موقعیت خاصی نداشت.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا