حوادث

جزئیات بیشتر از افزایش حقوق همه سربازان + اعلام رقم افزایش‌ها

رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات بیشتری درباره افزایش دستمزد سربازان را اعلام کرد.

در مصاحبه با امیر غلامرضا رحیمی پور مخبرانوی در این زمینه گفت: “برای خوشایندتر ساختن خدمت سربازی ، همانطور كه ​​صبح امروز اعلام شد ، افزایش حقوق سربازان در دستور كار ستاد كل نیروهای مسلح قرار دارد و در این راستا ، برنامه های مشاوره و پیگیری و آژانس بودجه -آزمایشات انجام شده است. “

وی با همکاری خوب سازمان برنامه و بودجه ادعا کرد که حقوق سربازان در دو ماه آخر سال 1399 افزایش یافته و حقوق و عملیات استثنایی سربازانی که در هوای محروم و بد کار می کنند به طور متوسط ​​22 افزایش یافته است. ٪ ، و به طور متوسط ​​140،000 تومان.

رحیمی پور در مورد جزئیات افزایش حقوق گفت: حقوق و کار استثنایی سربازانی که در مناطق مشترک کار می کنند نیز به طور متوسط ​​24 درصد و به طور متوسط ​​97 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس بخش منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: علاوه بر این ، حقوق و کار استثنایی سربازان نخبه در نیروهای مسلح به طور متوسط ​​50 درصد و به طور متوسط ​​615 هزار تومان افزایش یافته است.

به گفته وی ، حقوق سربازان در دوره آموزشی با 66 درصد افزایش به 180 هزار تومان رسید.

رحیمی پور گفت: افزایش حقوق در سال 1400 و بهبود شرایط غذا و پوشاک و نگه داشتن سربازان در صف ، ستاد کل نیروهای مسلح است که مجلس شورای اسلامی در این باره پیگیری کرده و امیدواریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا