حوادث

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری در اهواز/ هلاکت قاتل مسلح

مخبران/خوزستان جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان جزئیات تیراندازی منجر به قتل و درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز که منجر به شهادت یک مامور فرماندهی انتظامی اهواز شد را تشریح کرد.

سرهنگ حجت الله سفیدپوست اظهار کرد: صبح امروز (۱۶ اردیبهشت‌ماه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی تیراندازی منجر به قتل در بازار کاوه شهر اهواز، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش مخبران به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی با سلاح گرم اقدام به تیراندازی منجر به قتل و مجروح کردن دو تن از شهروندان کرده است، افزود: ماموران پلیس با رصد فنی و اطلاعاتی ساعاتی پس از وقوع این جنایت محل اختفای قاتل را در منطقه کیانپارس اهواز شناسایی و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل به محض مشاهده پلیس به سمت آنان کورکورانه تیراندازی کرد که ستوان‌سوم “سعید ربیعی” بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحات وارده ساعتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید:

شهادت مامور پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری

تکذیب گروگانگیری در اهواز

سرهنگ سفیدپوست افزود: در آتش متقابل ماموران پلیس، قاتل مسلح نیز به هلاکت رسید.

فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم استان و خانواده محترم وی، علو درجات را از درگاه خداوند منان برای این شهید بزرگوار خواستار شد.

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری از زبان دادستان اهواز

دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که در درگیری با ماموران کشته شد.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: متهم صبح امروز پس از قتل دو نفر از بستگان خود در یکی دیگر از مناطق اهواز، به منزلی در منطقه کیانپارس وارد شد که متاسفانه یکی از مامورین نیروی انتظامی اهواز نیز در تلاش برای دستگیری و خروج وی از منزل، به شهادت رسید.

وی گفت: از همان دقایق ابتدایی، دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شده بود.

بنا بر اعلام دادگستری کل خوزستان، جعفری چگنی با اشاره به کلیپ و اخبار منتشر شده در فضای مجازی، از مردم خواست تا هنگام بروز درگیری میان افراد برای حفظ جان خود از تجمع در اطراف محل و گرفتن ویدئو خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا