استان ها

جزئیات شکنجه مرگبار پسر ۶ ساله توسط ناپدری

پلیس البرز یک مرد شیشه ای را سه ماه پس از شکنجه و کشتن پسر 6 ساله همسرش و ترک جنازه در خیابان دستگیر کرد.

به گزارش مخبران ، روزنامه “ایران” نوشت: اواخر بهمن ماه سال گذشته مأموران پلیس البرز آگاهی از کشف جسد پسر کوچکی در خیابان های مهشهر سهرابی کرج مطلع شدند. بلافاصله پس از آن ، تیمی از کارآگاهان جنایی در دفتر برای رسیدگی به جرایم جنایی تشکیل شد و در مرحله اول ، بدن بی جان پسر به دستور بازپرس جنایی به داروخانه منتقل شد.

گزارش پزشکی قانونی نشان داد که این کودک با دود و ضربات زخم هایی بر روی بدن سوخته و در نتیجه شکنجه کشته شده است.

کارآگاهان تلاش کردند تا قتل پسر را ردیابی کنند و تصویری از چهره این پسر در رسانه ها منتشر شد تا اگر کسی پسر یا خانواده اش را می شناسد ، به پلیس اطلاع دهد.

حدود سه ماه پس از این حادثه ، سرانجام پلیس توانست با استفاده از اطلاعات عمومی خانواده کودک را پیدا کند.

تحقیقات اولیه نشان داده است که مادر کودک پس از جدایی از همسر اول خود با شخص دیگری ازدواج کرده است. وقتی مادر رسول ، 6 ساله ، به کلانتری رفت ، ادعا کرد پسرش مفقود شده است. اما به دلیل اظهارات عجیب همسرش نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفت که بزودی اعتراف کرد و راز این جنایت را فاش کرد.

متهم 37 ساله در اعترافات خود اظهار داشت: از همسر سابقم یک دختر دارم. وقتی با مادر رسول ازدواج کردم ، دخترم و خواهرزاده ام با ما زندگی می کردند. روز حادثه من برای دخترم تلفن خریدم ، اما رسول در این مورد با دخترم بحث کرد و او بحث کرد. البته آنها غالباً با هم مشاجره می کردند ، اما آن روز رسول بود که مرا چنان عصبانی و کتک زد. من می خواستم او را مجازات کنم ، بنابراین سیگار کشید. من او را با دستم سوزاندم ، اما ناگهان او از هوش رفت و بعد فهمیدم که نفس نمی کشد. بنابراین برای ناراحتی همسرم ، نوزاد را در پتو قرار دادم ، و سپس بدن او را در خیابان گذاشتم.

مادر رسول در پاسخ به سوالی درباره قتل پسرش گریه کرد: “من جادوگر شدم زیرا همسر سابقم در زندان بود و اندکی پس از آن با او ازدواج کردم ، اما پس از مدتی فهمیدم که وی به مواد مخدر شیشه معتاد است.” در این زمان من نمی دانستم که او پسرم را کشته است. او گفت که پیام رسان گم شده است. من مدت زیادی است که پسرم را جستجو کرده ام اما او را پیدا نکردم.

وی پس از اعتراف به جرم ، همچنان در بازداشت به سر می برد و برای تکمیل پرونده به بازپرس جنایی شهرستان البرز تحویل داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا