اقتصادی

جزییات آخرین وضعیت منطقه دو آزادراه تهران_شمال

رئیس بنیاد مستضعفان هنگام بازدید از منطقه 2 آزادراه شمال تهران ، آخرین پیشرفت این پروژه را مختصر بیان کرد و گفت: پیش بینی می شود ساخت تونل 64 هزار متری البرز شرقی تا پایان سال به پایان برسد.

به گزارش مخبران ، سید پرویز فتاح در بازدید مشترک با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تونل 6400 متری البرز شرقی که بزرگترین تونل خاورمیانه است ، در منطقه آزادراه شمال تهران است. و ساخت این تونل تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی گفت: پس از اتمام تونل ، نصب تجهیزات و امکانات آن آغاز می شود و تونل به گونه ای طراحی می شود که تجهیزات و امکانات آن را در طبقه آخر تونل جای دهد.

خوشبختانه رئیس بنیاد مستفافان گفته است که مسیر و ساخت منطقه 2 آزادراه شمال تهران طبق برنامه و برنامه پیش می رود: در حال حاضر قطعه 2 آزادراه شمال تهران به مدت 24 ساعت و بدون هیچ گونه مرخصی در حال انجام است. این کار انجام شده است و 800 ماشین آلات سنگین ، 2000 کارگر و مهندس در منطقه مشغول به کار هستند و آنها در تأمین مواد مورد نیاز پروژه کمک می کنند.

وی با اشاره به هماهنگی چشمگیر بین بنیاد بنیاد و دولت برای تکمیل منطقه 2 آزادراه شمال تهران ، گفت: تاکنون دولت و بنیاد معلولین به تمام تعهدات خود برای تکمیل این مسیر در منطقه 2 آزادراه شمال تهران و در طول پروژه آزادراه شمال تهران عمل کرده اند. پایه های دولت و مستضعفین هرگز با یکدیگر سازگار نبوده است.

فتاح گفت كه ساخت آزادراه شمال تهران توسط كارشناسان ذی صلاح ایرانی انجام می شود ، “و امروز با افتخار می توان گفت كه این یك پروژه صرفاً ایرانی است و تمام طراحی و اجرای این مسیر ممكن است در سطح فن آوری مدرن باشد.” توسط مهندسان ایرانی انجام شده است.

بنیاد عقب ماندگان با تأکید بر بی تأثیر بودن این محدودیت ها گفت: “پذیرش بخشی از آزادراه شمال تهران انگیزه ما را برای تسریع در کار افزایش داده و تمام تلاش خود را برای تحقق وعده خدا انجام داده ایم.”

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سعی در تأمین امنیت و آسایش مردم و تمام تلاش آنها برای تحقق این امر داشت. بنابراین همه آنچه در مسیر ارتقا the امنیت و رفاه مردم است در مسیر اهداف سردار سلیمانی قرار دارد و امروز می توان گفت این مسیر مسیر این شهدای آسمانی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا