استان ها

جزییات برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در جزیره قشم

به گزارش مخبران از کشم ، جلیل هاگوان هفته تربیت بدنی و ورزش را به مردم ، ورزشکاران ، پیشکسوتان ، قهرمانان ، مربیان و همه داوران ورزشی جزیره کشم تبریک گفت و با آرزوی سلامتی ، موفقیت و سربلندی این هفته به دلیل ارزشمندی ویروس کرونا سپس او به فضای شور و شوق ورزشی و رقابت سالم بازگشت.

وی ورزش را یکی از عناصر کلیدی ایجاد شور و نشاط در جامعه خواند و گفت: با نهادینه سازی ورزش در عرصه عمومی می توان به موفقیت در همه زمینه ها کمک کرد و توسعه و گسترش ورزش امروز به خوبی شناخته شده است زیرا باعث کاهش بسیاری از ناهنجاری های موجود در جامعه

مدیر ورزش و جوانان کشمش وان آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را بهانه ای شاد برای تقویت و گسترش ورزش در اقشار مختلف جامعه می داند.یکی از تأثیرات اصلی نهادینه شدن ورزش.

هیو گیان با تشریح برنامه های مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد كشم در هفته تربیت بدنی و ورزش ، پیشنهاد افتتاح چهار سالن ورزشی برای سالن های بدنسازی و جودو بانوان ، هنرهای رزمی ، یوگا و كودكان برای مردان را مطرح كرد. این هفته مسابقات ورزشی در زمینه های مختلف مانند شتر سواری ، اسب دوانی ، شطرنج ، والیبال ، اسنوکر رایگان ، پیاده روی ، ورزشهای رزمی ، بیلیارد ، غواصی و قایقرانی به مناسبت این هفته در جزیره کچ برگزار می شود.

به گفته وی ، سایر رویدادهای پیش از رویداد شامل شرکت ورزشکاران قشمی در مسابقات پدال و مسابقات فوتسال جام جزیره و همچنین رزمی کارانی است که در سبک های موی تای و کاراته و رویدادهای انتخابی تیم ملی در رده های مردان و زنان در رشته تنیس روی میز فعالیت می کنند. به این برنامه توسط موسسه ورزش و مدیریت جوانان منطقه آزاد کشم برای یک هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه ریزی شده است.

برنامه هایی برای بزرگداشت تربیت بدنی و ورزش در جزیره کشم از 17 اکتبر تا 2 نوامبر هر سال به طور همزمان برگزار می شود.

48

دکمه بازگشت به بالا