ورزشی

جشن تولد خاص از اسطوره همیشه مصدوم در کنار همسرش/عکس

به گزارش خبرگزاری مخبران؛ سرخیو راموس تولد 36 سالگی خود را در کنار همسرش پیلار روبیو جشن گرفت.

راموس با پاری سن ژرمن مصدومیت کامل داشت و می توانست با انتقال به لس آنجلس گلکسی به این کابوس پایان دهد. این مدافع میانی تنها 5 بازی در پایتخت فرانسه انجام داده و در دو بازی 90 دقیقه کامل بازی کرده است.

با این حال راموس روز چهارشنبه با همسر زیبایش خوش می گذشت. روبیو 44 ساله عکس های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

یکی از عکس ها این زوج را در حال جشن گرفتن با نوشیدنی های آبی و حبابی نشان می داد. دیگری مدافع سابق رئال مادرید را نشان می دهد که در مقابل کیک تولد لبخند می زند و در 36 سالگی شمع ها را روشن می کند. در توضیح این عکس نوشته شده است: “تبریک به عشقم. ما چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داریم، بیشتر از یک تولد، اما اکنون تولدت را تبریک می گویم و سالهای زیادی را برایت آرزو می کنم. دیوانه وار دوستت داریم.”

روبیو قبلا یک مایو برای شرکت مد اسپانیایی Selmark طراحی کرده بود. آنها از سال 2012 با هم هستند و 4 فرزند دارند. 7 سال برای سرخیو جونیور، 5 سال برای مارکو، 3 سال برای آلخاندرو و 9 ماه برای ماکسیمو. این زوج در 15 ژوئن 2019 در زادگاه سرجیو در سویا ازدواج کردند.

روبیو گزارشگر تلویزیون اسپانیایی و مجری رویدادهایی بود که رویدادهای LaSecta را پوشش می داد. او در سال 2007 با پرمیو ژوئن جایزه بهترین گزارشگر تلویزیونی را از آن خود کرد. روبیو همچنین نویسنده کتاب خودیاری است که سال گذشته در مادرید منتشر شد.

جشن تولد ویژه اسطوره همیشه مجروح با همسرش / عکس

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا