ورزشی

حسن یزدانی محبوب‌ترین آزادکار جهان شد

فدراسیون جهانی کشتی (WWF) 16 کشتی گیر آزاد را در سرتاسر جهان معرفی کرده و از علاقه مندان کشتی در سراسر جهان خواسته است تا برای شناسایی محبوب ترین کشتی آزاد جهان رای خود را به صندوق اندازند.

حسن یزدانی در دور اول با کسب رای هواداران کشتی در برابر کشتی گیر سبک وزن جهان والنتین یوردانوف که هشت مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد ، در دور اول دو مدال طلای جهان و یک المپیک را به دست آورد.

سپس یزدانی Taha Agel Turk را که دارای دو مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک است ، شکست داد و در جمع چهار برتر قرار گرفت.

در مرحله نیمه نهایی یزدانی با کسب 3 مدال طلای المپیک و 6 مدال طلای جهان با بیشترین رای در مقابل استعداد کشتی جهانی روسیه بوئصر سیف به فینال رسید.

از سوی دیگر ، عبدالرشید سعدولایف ، ملقب به تانک روسی ، مدال های طلای جهانی و المپیک را در اختیار دارد و پس از جان اسمیت آمریکایی و جوردن باروز و کشتی گیر کوبایی ایتالیایی ، مدال های طلای جهانی و المپیک را بر عهده دارد و برنده اصلی خوش شانس است.

در نظرسنجی نهایی این مسابقه فضای مجازی ، حسن یزدانی با کسب 54٪ آرا (بیش از 50،000 رأی) در برابر سادالف یو روسی ، محبوب ترین کشتی گیر آزاد جهان در فضای مجازی شد.

انتهای پیام / 4127

دکمه بازگشت به بالا