ورزشی

حضور بنا، سوریان و کاوه در جلسه بررسی تقویم رقابت های کشتی

کادر فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی و مسئولان اتحادیه برای بررسی تقویم کشتی ، یک جلسه هماهنگی برگزار کردند.

به گزارش مخبران ، سید جلال عسگری اظهار داشت: “عصر امروز این نشست با حضور حمید سوریان معاون رئیس اتحادیه ، مربی تیم ملی کشتی فرنگی محمد بانا ، مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد محسن کاوه و فدراسیون کشتی برگزار شد.” .

عسگری در مورد موضوعات مورد بحث در این جلسه گفت: این جلسه برای تعیین تقویم مسابقات کشتی آزاد و غرب کشور برای رده های سنی مختلف و تدوین تقویم رقابت های فدراسیون بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برگزار شد. آقای بنا و آقای کاوه نیز در این جلسه دیدگاه های فنی و بهترین راه حل ها را ارائه دادند.

دبیر اتحادیه کشتی گفت: البته برنامه نهایی برنامه های فنی اتحادیه کشتی با پذیرش تقویم توسط فدراسیون جهانی کشتی است اما پیشنهادات ارائه شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عسگری درباره پیشنهادات پیشنهادی گفت: مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد در اوت و سپتامبر ، مسابقات ملی کشتی آزاد و بزرگسالان کشتی آزاد بزرگسالان در نیمه دوم آنلاین و مسابقات بین المللی کشتی آزاد و قهرمانی کشتی آزاد در اواخر ژانویه و اوایل فوریه. ماه در نظر گرفته شده است.

دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: مطمئناً شرایط کشور از نظر کورو ویروس و سایر برنامه های اعلام شده برای همه مسابقات در تاریخ های هدف مورد نیاز است.

وی در پایان گفت: تصمیمات این جلسه به رئیس اتحادیه کشتی داده می شود تا در نهایت مطابق با چرخه انتخاب تیم ملی و بررسی توسط هیئت کشتی اجرا شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا