اقتصادی

حضور مستقل شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعت نفت

شرکت های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت مستقل در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و ویژه تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه سلامت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت حضور خواهند داشت.

به گزارش مخبران، این نمایشگاه که از 22 تا 25 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار می شود، فرصتی برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است تا محصولات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند. از دیگر مزایای حضور در این نمایشگاه می توان به ارائه محصول در نمایشگاه، بازاریابی محصول، جلسات تجاری دوجانبه و چند جانبه و همچنین تسهیل ارتباط بین تامین کنندگان و خریداران اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس www.farsfair.ir و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره تلفن های 09170552460 و 09170552470 تماس حاصل نمایند.

این نمایشگاه چهار روزه که از 22 تا 25 شهریورماه برگزار می شود، ساعت بازدید از 17:00 الی 22:00 می باشد.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی متناسب با توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی داخلی است تا شرکت ها بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. نمایشگاه ها. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا