اقتصادی

حمایت صندوق نوآوری از حضور مستقل دانش‌بنیان‌ها در یک نمایشگاه بین‌المللی

صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور مستقل شرکت های دانش بنیان در ششمین نمایشگاه بین المللی ساخت، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی حمایت می کند.

به گزارش مخبرانطراحی و ساخت بیمارستان‌ها در ساختمان‌ها و اماکن عمومی عمومی برای افزایش آسایش و بهبود وضعیت جسمی و روحی بیماران همواره از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

بکارگیری اصول و روشهای فنی صحیح و پیشرفته در طراحی و ساخت باعث بهبود کارایی و کیفیت بیمارستان، افزایش عمر مفید آن و کاهش هزینه ها در حین ساخت و بهره برداری می شود. این روش های ساخت و ساز پیشرفته تمامی گروه های ساختمانی، معماری، سازه ها، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را پوشش می دهد.

رعایت استانداردهای بیمارستانی تضمین کننده ارائه خدمات با کیفیت است. گواهی ساخت و سازهای بیمارستانی و داشتن برنامه مدون مطابق با استانداردهای بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهره گیری از آخرین دستاوردها در زمینه صنعت هتلداری، تجهیزات و امکانات بیمارستانی نقش موثر و بی بدیلی در دستیابی به این اهداف خواهد داشت.

به همین منظور، ششمین نمایشگاه بین‌المللی ساخت، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که طی آن شرکت‌های دانش‌بنیان طرح‌ها و محصولات خود را در راستای حمایت از صندوق نوآوری و شکوفایی حضور می یابند.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از حضور مستقل این شرکت ها در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به منظور توسعه بازار شرکت های دانش بنیان است. میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش بنیان برای شرکت مستقل در نمایشگاه های مصوب سالانه 30 میلیون تومان (حداکثر 3 نمایش) است تا شرکت ها بتوانند محصولات و دستاوردهای خود را معرفی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا