اقتصادی

حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری از برگزاری جلسات آموزش و مشاوره ویژه شرکت‌های دانش بنیان

کارشناسان توانمندسازی حوزه آموزش و مشاوره صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت 90 درصدی این صندوق برای برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره ای با هدف توانمندسازی و توسعه سیستم های مدیریت دانش بنیان خبر داده اند.

به گزارش مخبرانیکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های بنگاه‌های مالی، داشتن نیروی انسانی ویژه و توانمند برای رشد و توسعه یک شرکت است: توانمندسازی روشی مؤثر برای انجام نیروی انسانی بیشتر برای بهبود بهره‌وری است. .

وی یکی از اهداف اصلی صندوق نوآوری را توانمندسازی و تقویت دانش، نگرش و مهارت مدیران و کارکنان شرکت های دانش بنیان با ارائه خدمات آموزشی و آموزشی و در قالب آموزش های داخلی خدمات آموزشی صندوق نوآوری، عنوان کرد. آموزش و یادگیری شرکتی به شرکت های دانش بنیان در سطح بین المللی ارائه می شود.

متخصصان توانمندسازی و توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: کارگزاران مشاوری داریم که با استفاده از توان بخش خصوصی، تقویم های فصلی را به شرکت های دانش بنیان ارائه می کنند. خدمات یادگیری شرکتی شرکت های دانش بنیان که نیاز به آموزش تخصصی در زمینه خاصی دارند، می توانند این آموزش را از طریق صندوق نوآوری دریافت کنند، از طریق یادگیری شرکتی، دوره های ویژه معمولاً در تقویم آموزشی داخلی ما موجود نیست.

اقبالیان گفت: تقویم آموزشی داخلی صندوق نوآوری که قابل استفاده شرکت های دانش بنیان است، تمامی حوزه های تجاری را شامل می شود و شرکت ها می توانند برای مشاهده سرویس آموزش تقویم آموزشی فصلی ما به پورتال توانمندسازی صندوق مراجعه کنند.

وی گفت: در پورتال توانمندسازی صندوق نوآوری، تمامی حوزه ها به صورت جداگانه ذکر شده است و اگر کارگاه آموزشی برای شرکت هایی در نظر گرفته شده است که در تقویم آموزشی ما نیستند، می توانند درخواست خود را به عنوان یادگیری شرکتی ثبت کنند.

کارشناسان توانمندسازی در حوزه آموزش و مشاوره با صندوق نوآوری و شکوفایی به خدمات آموزشی بین‌المللی در حوزه توانمندسازی صندوق اشاره کردند:

اقبالیان هزینه دوره های آموزشی را برای شرکت های دانش بنیان متفاوت می داند و بیان می کند: هر شرکت دانش بنیان می تواند سالانه تا سقف 90 میلیون تومان از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری بهره مند شود. 70 تا 90 درصد هزینه سالیانه تا 10 میلیون تومان برای خدمات آموزشی داخلی، 90 درصد هزینه سالانه شرکت در دوره های آموزشی شرکتی 30 میلیون تومان و 90 درصد هزینه های بین المللی آموزش به شرکت های دانش بنیان ارائه می کند.

وی درباره بخش توانمندسازی صندوق نوآوری افزود: رشد و توسعه شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های مرتبط با موضوعات دانش‌بنیان، فنی و تخصصی نیازمند رویکردهای نوین مدیریتی در مدیریت کسب‌وکار است، زیرا بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان فناوری‌گرا هستند و گاه با چالش‌هایی در حوزه مدیریت مواجه هستند. در این راستا صندوق نوآوری جلسات مشاوره ای در زمینه های مختلف کسب و کار دارد تا به توسعه رویکردهای مدیریت دانش کمک کند.

کارشناسان توانمندسازی در حوزه آموزش و مشاوره با صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری جلسات مشاوره شرکت های دانش بنیان در سه قالب حضوری، تلفنی و آنلاین در کشور خبر دادند و گفتند: ارائه به شرکت های مستقر. شرکت ها می توانند برای انتخاب خدمت مورد نیاز به این سامانه مراجعه و پس از بررسی های لازم درخواست خود را برای بهره مندی از خدمات صندوق ثبت کنند.

اقبالیان با اشاره به روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مشاوران توانمندسازی صندوق نوآوری در سامانه غزل را «مشاور» تعریف نکرد و «دلال» تعریف کرد. ما یک پایگاه دانش برای شرکت ها فراهم می کنیم تا ما را به عنوان کارگزار معرفی کنند. با یک فرد خاص به عنوان مشاور رفتار کنید.

تامین 90 درصد از هزینه برگزاری جلسات مشاوره تا سقف 10 میلیون تومان در سال برای کارگزار بر عهده صندوق نوآوری است و شرکت های دانش بنیان می توانند از پنج جلسه مشاوره در حوزه های مختلف کسب و کار به صورت ماهانه بهره مند شوند. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا