اقتصادی

خدمات خودرو در سایت تا یک ماه دیگر رایگان شد

به دستور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و به منظور رعایت فاصله اجتماعی برای جلوگیری از بروز ویروس کرونا ، پروژه “خدمات خودرو در محل” برای یک ماه دیگر بصورت رایگان انجام می شود.

به گزارش مخبران و به نقل از سایپان نیوز ، سید جواد سلیمانی با تأکید بر اینکه سلامت صاحبان محصولات سایپا را حفظ می کند ، به شرکت امداد خودرو سایپا دستور داد تا پروژه “خدمات خودرو در محل” را برای یک ماه دیگر با هزینه سفر رایگان اجرا کند. و حمل و نقل در سراسر کشور. .

برنامه ارائه خدمات در محل برای مالکان خودروهای سایپا از اواخر زمستان سال 1998 در حال اجرا است. تاکنون بیش از 60 درصد توسعه برای ارائه این خدمات انجام شده است.

امداد خودرو سایپا با هدف اجرای صحیح اسکن “بیایید در خانه بمانیم” و “ما شکست می خوریم” ، با افزایش تعداد امدادگران ، آمبولانس ها و تقویت مرکز تماس ، این طرح را اجرا می کند و نجاتگران این شرکت روزانه خدمات ارائه می دهند. ساعت 10 بعد از ظهر آنها اقدام می کنند.

با هدف کمک به ستاد ملی مبارزه با فساد ، سایپا تصمیم گرفت با گسترش برنامه فوق الذکر ، مشتریان خود را برای دریافت خدمات خودرو در محل و شرکت در مسافت های اجتماعی تشویق کند. هموطنان می توانند برای درخواست “خدمات اتومبیل در محل” با شماره 096550 یا 021-84444 تماس بگیرند و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا