اقتصادی

خریدوفروش اکانت‌های بازی قانونی نیست

معاون ناظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای بر لزوم توجه کاربران به قوانین حق امتیاز بازی تأکید کرده و به بازیکنان نسبت به مزایای خاص مبتنی بر افزایش تقلب از طریق برنامه های جانبی و کدهای تقلب هشدار داد.

به گزارش مخبران ، به نقل از بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، آكیل منصوری معاون سرپرستی بنیاد ، مدت ها پیش بازی های رایانه ای را به عنوان یك سرگرمی هیجان انگیز در كنار سایر عوامل آموزشی و فرهنگی توصیف می كرد: “امروزه بازی های رایانه ای یكی از مهارت های بسیار ارزشمند است.” این مهم است. به همین ترتیب ، می بینیم که امتیازات بازی و هزینه های مادی و معنوی (از جمله پول ، مهارت ، زمان) برای دستیابی به آن هزینه می شود.

طبق قوانین داخلی اکثر بازی ها ، کاربران مجاز نیستند نام و رمز عبور خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و مسئولیت استفاده از آن به عهده سازنده حساب بازی است و افزود: خرید و فروش حساب ها اغلب توسط سازندگان بازی هایی که سعی در مسدود کردن آن دارند ، به اشتراک گذاشته می شود. خانواده ها و خریداران این حساب ها باید بدانند که خرید حساب و رمز ورود به معنای قانونی بودن بازی نیست.

معاون نظارت بر بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت که بیشتر سازندگان بازی با کلاهبرداری مبارزه می کنند و در صورت استفاده از برنامه های جانبی دیگر ، حساب های دیگر تقلب را مسدود می کنند. در خطر باشید.

منصوری با تأکید بر اینکه این بازی شامل هرکسی است که مهارت و هوش لازم برای ساختن امتیازات را دارد ، اظهار داشت: سودجویان برای کسب درآمد سعی می کنند از طریق برنامه های جانبی و کدهای تقلب حساب (افزایش تقلب) را افزایش دهند و سپس آن را بفروشند. این معمولاً باعث می شود که حساب پس از مدتی برای همیشه مسدود شود. با خرید یک حساب ، کاربر به طور خودکار یا ناخواسته خطر از دست دادن حساب و هدر رفتن پول آن را می پذیرد ، زیرا احتمالاً حساب توسط حساب اصلی (صاحب ایمیل اصلی) بازیابی می شود.

برخی از حساب های هک شده به دلیل تغییر رمز ورود غیرقابل دسترسی هستند

وی اظهار داشت: حساب های هک شده یا سرقت شده پس از مدتی به دلیل تغییر رمز ورود از طریق دارنده حساب ، امکان دسترسی به حساب های هک شده یا سرقتی را نخواهند داشت و در برخی موارد برخی از فروشندگان سودآور رمز حساب های فروخته شده را تغییر می دهند که این امکان برای خریداران قبلی وجود دارد. حساب غیرممکن می شود.

معاون نظارت بر بنیاد ملی بازی های رایانه ای با توصیه به گیمرها برای توجه به وضعیت قانونی بازی های رایانه ای از نظر قوانین ملی و قوانین داخلی بازی ، تأکید کرد: کاری که مردم در مورد قمار غیرقانونی انجام می دهند و نحوه تبادل پول مشکلی است که مردم از آن لذت نمی برند.

به گزارش مخبران ، بازی های یارانه ای نه تنها در کوتاه مدت از زمان ظهور آنها در سیستم سرگرمی کودکان یک تغییر عمیق و اساسی ایجاد کرده است ، اما اکنون طیف وسیعی از بازی های رایانه ای به ابزاری برای اوقات فراغت برای بزرگسالان تبدیل شده است. کشیده شده است. توسعه صنعت دیجیتال کیفیت گرافیک تصاویر بازی را بهبود بخشیده و جاذبه های دیداری بسیاری را برای نوجوانان و جوانان ایجاد کرده است.

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، باید بپذیریم که بازی های رایانه ای ، مانند بسیاری دیگر از پدیده ها در عصر اطلاعات ، وارد زندگی ما شده و یکی از سرگرمی های کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در دوره جدید است. این تحولات امروزه به صنعتی با مشاغل گسترده و پردرآمد تبدیل شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا