عمومیمطالب برتر

خرید قاب گوشی موبایل از اپال کیس (کاور یا گارد گوشی موبایل)

تا چند دهه گذشته ، موبایل به عنوان یک وسیله لاکچری ، تنها در اختیار برخی از افراد ثروتمند قرار داشت. با توسعه ارتباطات و گسترش شبکه های مجازی ، این وسیله بعنوان یکی از ملزومات زندگی مدرن شناخته شد.

این روزها نگهداری از گوشی های موبایل از حفظ جان آدمی واجب تر شده و بر همین اساس استفاده از قاب ها و گاردهای گوشی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. اگر شما هم تا به امروز در خرید قاب گوشی دو به شک بوده اید ، این مقاله خواندنی را تا پایان مطالعه کنید ، چرا که قطعا نظرتان تغییر خواهد کرد!

قاب گوشی از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفت؟

اولین بار مارتین کوپر آمریکایی بود که در سال 1973 از گوشی موبایل استفاده کرد. با آن که این گوشی موبایل به گوشت کوب شباهت بیشتری داشت اما دیری نپایید که طراحی های متنوعی برای آن در نظر گرفته شد.

گوشی نوکیا یکی از پیش تازان گوشی های موبایل بود که در زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. پوشش سخت و محکم ، باتری قوی و ساخت اصولی ، آن را به یکی از بهترین لوازم ارتباطی عصر خود تبدیل کرد.

با این حال هر چه از عصر نوکیا دور شدیم ، گوشی های موبایل پیشرفته تر شدند ، گران تر شدند و در عین حال پوشش خارجی آن ها نازک تر ، آسیب پذیر تر و بی کیفیت تر شد.

این روزها قاب ها و گاردهای مختفی برای محافظت از گوشی موبایل در بازار موجود است. با آنکه فلسفه اصلی استفاده از این تجهیزات ، نگهداری از سلامت گوشی های تلفن همراه است اما تنوع و زیبایی آن ها ، انتخاب را برای مشتری آسان تر کرده است.

آیا استفاده از قاب گوشی ضروری است؟

آیا شما هم از قیمت بالای گوشی رنج می برید ؟ آیا شما هم از آن دسته عزیزان حواس جمعی هستید که گوشی مدام از دستتان روی زمین ول می شود؟ با این وجود نسبت به خرید کاور گوشی موبایل مقاومت می کنید؟

راستش را بخواهید استفاده از قاب گوشی به خودی خود ضروری نیست. اما با توجه به اهمیت استفاده از قاب گوشی، افرادی که این قاب ها را خریداری می کنند، تجربه بهتر و خیال راحت تری دارند. به همین دلیل خرید گارد گوشی به شدت توصیه می شود. حتی به شما دوست عزیز!

اهمیت داشتن قاب گوشی

همانطور که گفتیم با گسترش ارتباطات هر روز ما بیشتر از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنیم و این امر خطر آسیب دیدن گوشی را افزایش می دهد. یکی از وسایلی که می تواند خطر آسیب پذیری تلفن همراه شما را کاهش دهد، قاب یا کاور گوشی است. شاید فکر کنید تنها استفاده از قاب گوشی برای محافظت از تلفن همراه است و اگر به خوبی از گوشی خود مراقبت کنید، داشتن قاب گوشی دیگر اهمیتی ندارد . اما باید به شما بگویم که سخت در اشتباهید!

در زیر شما را با برخی از کاربردهای مختلف قاب گوشی آشنا می کنیم که احتمالا نظر شما را در مورد اهمیت استفاده از قاب گوشی تغییر خواهد داد:

  1. محافظت از تلفن

دلیل اصلی استفاده از گارد گوشی موبایل، محافظت از گوشی موبایل است. تلفن های همراه نسل قدیم به طرز معجزه آسایی در برابر ضربه ، خط و خش ، آتش ، زلزله ، صاعقه و تمام بلایای طبیعس مقاوم بودند، اما امروزه سازندگان تلفن همراه استراتژی خود را تغییر داده اند و متاسفانه بیشتر روی ظاهر و قدرت نرم افزاری موبایل تمرکز کرده اند که باعث شده گوشی های هوشمند بدنه بسیار نازکی داشته باشند.

به همین دلیل مقاومت گوشی های امروزی گاها به قدری کم است که پس از یکبار افتادن از ارتفاع باید فاتحه آن را بخوانید! علاوه بر این، قیمت بالای این گوشی ها باعث می شود که نتوان به راحتی آنها را تعویض کرد و اگر خدای ناکرده صدمه ای به گوشی وارد شود ، ممکن است مجبور باشید از خیر یکی از کلیه هایتان بگذرید.

  1. زیبایی

همانطور که گفتم فلسفه خرید کاور یا همان قاب گوشی در ابتدا مراقبت از گوشی های موبایل بود. اما از آنجا که عقل همه به چشمشان است ، این روزها مهم ترین فاکتور انتخاب کاور گوشی ، زیبایی آن است. پس شاید بهتر است بگویم یکی از مزایای خرید قاب گوشی ، روح و رنگ بخشیدن به ظاهر آن است!

اکسسوری ها امروزه بخش مهمی از دنیای مد و لباس هستند و یکی از ترندهای لوازم جانبی، قاب گوشی موبایل است. قاب های گوشی در مدل های مختلف سیلیکونی، چرمی ، ژله ای و غیره تولید می شود تا سلیقه مخاطبان مختلف را برآورده کند. این قاب ها به راحتی با هر لباسی ست شده و دست مشتری را برای انتخاب کاملا باز گذاشته اند.

  1. یک هدیه شیک و مقرون به صرفه

بله درست است ، خوشبختانه یکی از استفاده های کاور گوشی این است که می توانید از این قاب ها بعنوان یک هدیه ماندگار استفاده کنید ، تصور کنید یک قاب با عکسی زیبا برای دوستتان بخرید و یا عکس او را بر روی قاب گوشی چاپ کرده و به او هدیه بدهید.

از طرفی قیمت بسیاری از قاب های گوشی موبایل کاملا اقتصادی است و شما می توانید بدون خالی شدن جیبتان ، یک هدیه جذاب برای عزیزانتان تهیه کنید.

  1. اهمیت قاب گوشی برای رانندگان

با گسترش استفاده از خدمات تاکسی آنلاین مانند اسنپ و تپسی، نیاز به دستگاهی برای تسهیل استفاده از تلفن همراه احساس می شود. گارد ها و قاب هایی که گوشی را به هلدر های تلفن همراه وصل می کند ، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و استفاده از نقشه آنلاین را برای رانندگان آسان کرده است.

  1. حفظ تمیزی گوشی تلفن همراه

با بزرگ تر شدن حجم و سایز گوشی های تلفن همراه ، این روزها هر گوشی به راحتی در جیب ها جا نمی شود و آن را معمولا روی هر گوشه و کناری قرار می دهیم. یکی از مزیت های قاب گوشی ، قابلیت شستشو و تمیز ماندن گوشی تلفن همراه است. خوشبخانه این گارد ها به راحتی با الکل و آب تمیز می شوند.

  1. گارد گوشی بعنوان جیب مخفی

کارت بانکی ، پول ، کارت ویزیت ، گیره سر ، سیم کارت و تقریبا هر چیز کوچکی را می توان در این قاب گوشی زبان بسته جا داد. به این ترتیب دیگر ترسی از گم شدن و یا فراموش کردن لوازمتان نخواهید داشت.

 سخن آخر

در این مطلب به قاب گوشی موبایل و دلایل مختلف اهمیت خرید قاب گوشی پرداخته ایم. متوجه شدیم که این تجهیزات علاوه بر محافظت از گوشی در برابر ضربه ، کثیف شدن و حتی گم شدن می تواند کارهای دیگری نیز انجام دهد و حتی می تواند شما را از نظر استایل و ظاهر در کلاس بالاتری قرار دهد.

امیدوارم تا به اینجا توانسته باشم شما را برای خرید قاب گوشی متقاعد کنم. شما دوستان عزیز می توانید برای خرید انواع گوشی ، متناسب با سلیقه ، تیپ و استایل خود به سایت اپال کیس مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا