اقتصادی

خرید ۷۰ قلم کالای صنعت نفت دارای مشابه داخلی ممنوع شد

در حمایت از تولید کالاهای داخلی ، وزارت نفت از خرید 70 قلم کالا و تجهیزات مصرفی برای وزارت نفت با تولید داخلی مشابه خبر داد.

به گزارش مخبران ، مدیران عامل شرکت های ارشد وزارت نفت ، معاونان وزیر نفت ، مدیران و رئیس واحدهای ستادی ، کمیسیون / مناقصه های رئیس و شرکت های تابعه ، رئیس ، هیئت مدیره صندوق بازنشستگی ، اندازه کارکنان صنعت نفت و رفاه و شرکت های تابعه خلیج فارس مدیران عامل شرکت به شرح زیر است:

“اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای حمایت از کالاها و قانون ایران” حداکثر استفاده از ظرفیت تولید و خدمات کشوری و حمایت از کالاهای ایرانی خرید کالاهای خارجی همراه با تولید توسط لیست مکمل 70 عضوی وزارت نفت اعلام شده است تأمین کنندگان اقلام و تجهیزات ، شرکت های تابعه و پیمانکاران پیمانکاری آنها (مستقیم و غیرمستقیم) خرید کالاهای خارجی را ممنوع می کنند.

برای مدیران کل شرکتهای بزرگ و فرعی ایجاد رویه های نظارتی و نظارتی مناسب برای اطمینان از عرضه کالاهای مشخص شده در لیست طولانی مطابق با اطلاع رسانی شماره 547-20 / 2 مورخ 1399/8/29 ضروری است. منابع واحد مرکزی وزارت نفت (AVL) برای نظارت بر حسن اجرای این ارتباطات.

“معاون وزیر مهندسی ، تحقیقات و فناوری با همکاری ذینفعان مربوطه موظف است اقدامات لازم را برای ادامه روند به روزرسانی لیست انجام دهد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا