استان ها

دانشکده‌های موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان‌ رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگاران گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد با حضور محسن مرادی سرپرست این دانشگاه. دانشگاه در مرکز فرهنگی رفاهی واحد مشهد، سید محسن نبوی کلات به عنوان مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی معرفی و از زحمات داوود بهره پور تقدیر شد.


بیشتر بخوانید:

معاونان جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند


رئیس هیئت ویژه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی بر لزوم ایجاد وحدت رویه ای در انجام بخشنامه ها در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

علی اصغر یساکی افزود: در امور باید کارنامه تحول و تعالی دانشگاه مورد تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را ثبت کنیم.

وی درباره راه اندازی دانشکده موضوعی در دانشگاه های آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: این دانشکده ها بر اساس کارنامه تحولی ایجاد می شود.

رئیس گروه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تصمیم گرفته شده است تعدادی از نظری‌ترین و غیرحرفه‌ای‌ترین اساتیدی که درآمدزایی برای دانشگاه ندارند، حذف و تعدادی مدرس محتوای جدید منصوب شوند. زیرساخت های ضروری.»

یساقی گفت: از هیئت علمی موضوع، برای تأسیس هر دانشکده باید دانشکده را حذف کرد.

ارائه سیستم اتوماسیون اداری پیشنهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: باید در اجرای برنامه ها و بخشنامه های دانشگاه از کمک و حمایت مدیران عالی برخوردار باشیم.

مرادی با بیان اینکه پروژه های زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی وجود دارد، از عدم تمایل اساتید برای اجرای این طرح ها انتقاد کرد و گفت: اگر دانشکده دغدغه، دلسوزی و اعتماد دانشگاه را نداشته باشد، باید به این موضوع توجه کرد. طرح ها متوقف خواهد شد

وی گفت: با تلاش هیئت علمی این دانشگاه در جایگاه برتر قرار دارد و پروژه های خوب اگر بدون تلاش نباشد تاثیر چندانی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در حاشیه سخنان خود تاکید کرد: باید به طرح های الف و ب اشاره کنید زیرا دانشگاه به سمت برنامه ریزی پروژه جدید حرکت می کند بنابراین برنامه ها به خوبی پیش می رود. اجرا شد.

مرادی با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی هیات علمی نخبه گفت: البته جایگاه اساتید هیات علمی باید مشخص شود و دغدغه و اولویت اصلی آنها دانشگاه باشد.

دانشکده موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان رضوی راه اندازی می شود

وی درباره تهیه و ارائه سیستم جدید اتوماسیون اداری در دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به واحد مرکزی تهران گفت:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص کار پژوهشی هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: هر یک از اعضای هیات علمی باید در ابتدای سال پروژه های تحقیقاتی خود را ارائه و کارنامه تحقیقاتی خود را ارائه و ارزیابی کنند. در پایان سال.

مرادی با تاکید بر ارزشیابی رشته های دانشگاهی گفت: باید دروس را بررسی و بازنگری کنیم و رشته های جدید را متناسب با توانمندی های جدید و جهت گیری دانشگاه آزاد اسلامی در خراسان رجوی با بزرگترین رقابت ایجاد کنیم. مجتمع آموزش عالی در شرق.

وی با تاکید بر اینکه مدرن بودن، کارآمدی و پختگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان باید سرلوحه کار باشد، خاطرنشان کرد: چیزی کمتر از توانایی هیئت علمی نداریم؛

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا