استان ها

دانشگاه آزاد اسلامی قائنات برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟

حمید طاهری در گفت وگو با خبرنگاران گروه منطقه ای خبرگزاری آنا در تشریح عمده فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد غزنث اسلامی در سال 1400 و برنامه های این دانشگاه در سال 1401، گفت: فعالیت ها شامل.

وی پیشنهاد کرد که این شرکت ضدعفونی‌کننده‌های ویژه‌ای برای پرسنل پزشکی بسازد، آموزش‌های مجازی و حضوری را در برخی دوره‌ها ادغام کند و سایت دانشگاه جدید را از سرور آژانس مرکزی راه‌اندازی و بارگذاری کند که از دیگر فعالیت‌های واحد غناث است. 2000 متر مکعب ذخیره آب های سطحی و احداث و راه اندازی کلینیک و نصب دندانپزشکان در فاز اول.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قنات در تشریح برنامه های آتی این دانشگاه گفت: واگذاری زمین زراعی دانشگاه به مسکن مسکونی، واگذاری اسکان اساتید و اساتید به تعاونی ها، تقویت هیئت علمی. علوم پزشکی در پی تصویب اتاق عمل، ایجاد کلینیک شبانه روزی و جذب دانشجوی خارجی از برنامه های این دانشگاه در سال آینده است.

به گفته طاهری، شهر باستانی و تاریخی قنات دومین شهر پرجمعیت استان خراسان جنوبی و پایتخت محصولات استراتژیک زرشک و زعفران جهان است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قناعت در سال 1379 به عنوان مرکز واحد مشهد آغاز به کار کرد و در سال 1384 به یک واحد مستقل تبدیل شد. این دانشگاه اکنون دارای 20 استاد تمام وقت، 60 استاد مدعو، 33 کارمند و حدود 1400 دانشجو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قنات 65 رشته در این دانشگاه را شمارش و اضافه کرد: واحد قنات دارای دو رشته دکتری، 13 رشته کارشناسی ارشد و 50 رشته کارشناسی ارشد و کاردانی است و تاکنون حدود 6500 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. . ..

به گفته طاهری، دو مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه با حدود 600 دانش آموز در سما وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی غنا نیز طی دو سال گذشته 20 درصد رشد دانشجو و 40 درصد رشد دانش آموزی داشته است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا