اجتماعیمطالب برتر

دانلود عکس اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با اندازه و کیفیت اصلی چالشی برای کاربران اینستاگرام است. بسیاری از کاربران اینستاگرام پس از مشاهده عکس پروفایل اینستاگرام شخصی، می خواهند عکس پروفایل اینستاگرام آن شخص را دانلود کنند. اما چگونه؟ انجام این کار از طریق خود برنامه اینستاگرام امکان پذیر نیست، اما راه های آسانی برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید!

راه های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برخلاف تلگرام و سایر اپلیکیشن های مشابه، اینستاگرام به ما اجازه نمی دهد تصاویر پروفایل سایر اپلیکیشن ها را در اندازه بزرگ و با کیفیت اصلی ببینیم؛ چگونه در گوشی صرفه جویی کنیم! اما راه های ساده ای برای این کار وجود دارد که با آن می توانید عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی ذخیره کنید.

در ادامه این مطلب به آموزش نمونه هایی از ۴ روش برتر برای ذخیره تصاویر پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی می پردازیم. راه اول با کمک ربات های هوشمند تلگرام است! راه دوم استفاده از ربات ویژه دانلود از اینستاگرام است. راه سوم استفاده از وبسایت downloadinsta.app برای این منظور و آخرین راه معرفی اپلیکیشن ذخیره تصویر پروفایل اینستاگرام است.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام; راه اول

اولین روشی که به شما آموزش می دهیم عکس پروفایل اینستاگرام خود را در اندازه و کیفیت ذخیره کنید، استفاده از ربات های تلگرام است. این راه یک میانبر حرفه ای برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام بدون محدودیت دانلود است! ما برای شما 2 ربات معروف و حرفه ای در این زمینه داریم; اولی ربات تلگرام Regram و دومی ربات تلگرام InstaSave است. هر دوی این ربات ها در تصاویر پروفایل اینستاگرام متخصص هستند.

روش کار با آنها نیز ساده است. به صفحه ربات تلگرام بروید و آن را فعال کنید. حال نام کاربری سایتی که می خواهید عکس پروفایل را از آن دانلود کنید را وارد کنید تا ربات عکس پروفایل کاربر مورد نظر را در اندازه و کیفیت اصلی آماده کند. از این ربات ها آگاه باشید و به راحتی می توانید به آرزوی خود برسید، یعنی عکس های پروفایل اینستاگرام کاربران را در اندازه و کیفیت اصلی ذخیره کنید.

دانلود از اینستاگرام با ربات سفارشی. روش دوم

روش بعدی در لیست ما استفاده از یک ربات خاص برای دانلود از اینستاگرام است. البته منظور ما ربات های تلگرام نیست! اما رباتی که برای استفاده از آن نیازی به تلگرام ندارید. این ربات می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز شما را از اینستاگرام به صورت بسیار سریع دانلود کند. این ربات به همان انواع تلگرام دسترسی ندارد. گفتنی است، برای استفاده از آن نیازی به ابزار تغییر IP ندارید و تبلیغات گسترده ای نیز وجود ندارد. آن را در رایانه خود دانلود کنید و از ویژگی های آن به راحتی استفاده کنید. ابزارهایی مانند:

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود استوری اینستاگرام

IGTV را دانلود کنید

دانلود پست های اینستاگرام (عکس و فیلم)

روش کار با این ربات ساده است. کافیست به سایت رسمی دانلودر ربات اینستاگرام بروید و ربات را دانلود کنید. با توجه به راهنمای کامل و دقیق سایت، هم اکنون می توانید هر چیزی را که می خواهید از اینستاگرام دانلود کنید. کافیست ربات را باز کنید و لینک پست یا صفحه مورد نظر را به آن بدهید تا با بالاترین کیفیت نتیجه بگیرید! نکته جالب و مهم در مورد این ربات ایرانی بودن آن است. بنابراین هر جا که با مشکلی مواجه شدید می توانید با تماس با کارشناسان این ربات مشکل خود را حل کنید.

ذخیره پروفایل اینستاگرام؛ روش سوم

راه موثر دیگری برای دانلود تصاویر پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. با استفاده از وب سایت InstaDP این روش ساده و سریع است و برای انجام آن نیازی به برنامه و ربات ندارید! مراحل زیر را دنبال کنید. مرورگر مورد علاقه خود را باز کرده و وارد وب سایت Instadp شوید.

نام پروفایل اینستاگرام مورد نظر خود را در کادر وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید.

به این صورت ساده عکس پروفایل کاربر مورد نظر در اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می شود. برای دانلود عکس پروفایل خود، دکمه دانلود عکس نمایه در اندازه کامل را فشار دهید تا تصویر با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

این سایت همچنین به شما امکان دانلود عکس و فیلم اینستاگرام را می دهد. ابتدا آدرس عکس یا ویدیو را از قسمت کپی url اینستاگرام کپی کنید. برای دانلود پست ها به صفحه دانلود عکس و فیلم اینستاگرام ما بروید به صفحه دانلود ویدیوی اینستاگرام ما بروید و آنچه را که می خواهید دانلود کنید!

ذخیره پروفایل اینستاگرام؛ روش چهارم

و آخرین راه استفاده از ابزار ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی است. برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارد که ما بهترین آنها را برای شما انتخاب کرده ایم instagram photo album downloader ابزاری حرفه ای برای دانلود عکس های پروفایل اینستاگرام است. برای شروع، برنامه را دانلود و نصب کنید:

برنامه را اجرا کنید و مراحل زیر را به ترتیب ارائه شده انجام دهید:

نام پروفایل را پیدا کنید

صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید

اکنون روی دکمه DOWNLOAD IMAGE IN HD کلیک کنید.

انجام شده. بهترین کیفیت عکس پروفایل به انتخاب شما در دسترس شماست.

ذخیره نمایه اینستا به 4 روش

در این مطلب 4 روش موثر برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی را آموزش داده ایم. برای ذخیره عکس پروفایل خود می توانید از ربات تلگرام کمک بگیرید، به سایت ویژه دانلود اینستاگرام مراجعه کنید یا از اپلیکیشن مخصوص برای ذخیره پروفایل اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر راه بهتری برای انجام این کار می شناسید، لطفاً آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا