اقتصادی

درمان ۱۰ روزه جراحات با نانو زخم‌پوش‌های حاوی دارو

محققان پارک فناوری ، یک شرکت مستقر در دانشگاه ، دانشگاه تاربیوت مدرس ، با استفاده از نانوالیاف ، پانسمان زخم ایجاد کرده اند که قادر به بارگیری مواد مخدر بارگذاری شده در نانوالیاف در سطح زخم و بهبود زخم در طی 10 روز هستند. .

وحید بازار افشان ، مدیرعامل این شرکت دانشجویی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس ، در مصاحبه با مخبران تولید پانسمان زخم با فناوری نانو یکی از دستاوردهای این شرکت است و ادامه می دهد: “این پانسمان زخم دارای دو بخش است: نانوالیاف و ابررساننده های پلیمری. این سوپر جاذب ها قابلیت جذب آب ، عفونت ها و مایعات بیولوژیکی را دارند و باعث تسریع می شود.” بخشش شفابخش است.

وی گفت: پانسمان زخم حاوی ژل و ترکیبی از پلیمر است که در بهبود زخم مؤثر است و به زخم چسبیده نیست. “امروز داروهای ترمیم زخم در سراسر جهان برای بهبود و تسریع در بهبود زخم ها استفاده می شود.” آنها متنوع هستند و از هرکدام برای درمان صدمات خاص استفاده می شود.

باجرافشان تأکید کرد: پانسمان زخم معمولاً امکان التیام و التیام زخم را دارد ، اما برای بهبود عملکرد سایه بهتر است هنگام پاک کردن خون و عفونتهای ناشی از زخم ها هنگام زایمان سایه را پاک کنید. برای این منظور ، علاوه بر آزاد کردن آنتی بیوتیک ها و ویتامین C برای بهبود زخم ، پانسمان زخم هایی را آماده کرده ایم که توانایی جذب عفونت و خون از زخم را دارد.

مدیر پروژه تأکید کرد: پانسمان زخم حاوی داروهای “آنتی بیوتیک” ، “روی” و “روی” است ، زیرا روشی که در این پروژه استفاده می شود “طلسم نیرو” است و در این روش از ولتاژ الکتریکی استفاده نشده است که هیچ تاثیری در محتوای دارو و بارهای آن از هر نوع ندارد. می تواند مورد استفاده قرار گیرد

وی محصول ترمیم زخم را تجزیه تخریب پذیر توصیف کرد و هنگامی که زخم روی زخم قرار می گیرد ، شروع به تجزیه می کند ، اما دارویی که روی آن قرار می گیرد به طور مشابه با زخم آزاد می شود.

وی گفت: “برای ساخت نانوالیاف دو روش استفاده می شود. یکی از آنها ولتاژ بالا است که این دارو را تحت تأثیر قرار می دهد و آن را از بین می برد اما روش طلسم فارس فقط بر اساس خواص است.” از مواد داخلی برای تولید نانوالیاف استفاده می شود.

باجرافشار با تأکید بر اینکه این دارو در این زخم ها درون نانوالیاف قرار داده شده است ، اظهار داشت: نانوالیاف به دلیل داشتن سطح مقطع زیاد می توانند در تماس کامل با زخم باشند و به همین دلیل دارو در تمام سطوح زخم رها می شود. در سراسر زخم رهاسازی شادی وجود خواهد داشت.

وی اظهار داشت: روند بهبود زخم 7 تا 2 روز طول می کشد و علاوه بر زخم ها در معالجه زخم بستر و سوختگی نیز می توان از بخیه استفاده کرد و از بخیه های لازم برای این نوع آسیب استفاده کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا