حوادث

دستگیری سارق مسافرنما که طعمه‌ها را مسموم می‌کرد

نیوز’نیوزنیوز:

اخیراً پرونده ای از سوی دادسرای ناحیه 10 تهران به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در آن شاکی اظهار داشت: من به بهانه خرید یک جوان ، جوانی را در غرب استان تهران به تهران سوار کردم. جوس از من خواست جلوی یک فروشگاه توقف کنم.

وی گفت: “سپس مرد جوان از اتومبیل پیاده شد و مقداری آب برای من خرید. پس از خوردن آن ، خوابم برد و در كنار جاده متوقف شدم و تا زمانی كه چشم خود را در بیمارستان باز نكردم چیزی به خاطر نمی آوردم. وقتی از خواب بیدار شدم ، یك مسافر متقلب مرا با آب میوه سمی و پول و اشیای قیمتی من بیهوش كرد. فهمیدم که همه چیز به سرقت رفته است.

در جریان تحقیقات پلیس ، سایر رانندگان با مراجعه به کلانتری 5 و خواستار شناسایی متهم اظهارات مشابهی را ارائه دادند. تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 5 پلیس مرد جوان را در جریان تهدید کلانتری 5 قرار دادند. بیشتر چندین سند هویت از او کشف کرده بود.

صاحب مدارک شناسایی به پایگاه پلیس آگاهی پنجم فراخوانده شد و متهم به عنوان یک سارق مسافر معرفی شد.

سرهنگ خیرالله دولتخواه؛ منبع پنجم از پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: راننده خودروهای سواری علاوه بر اخاذی ، به بیهوشی سریالی و سرقت اموال وی نیز محکوم شده است.

یک افسر پلیس تصریح کرده است: بازپرس پرونده و رانندگانی که اموال را در یک سال گذشته به سرقت برده اند ، ممکن است به پلیس Police آگاهی تهران در خیابان آزادی ، خیابان آزادی ، ابتدای بزرگراه دستور دهند. یادگار امام ، خیابان جانجان شمالی را ببینید.

بازداشت سارق مسافری که طعمه های خود را مسموم کرده است

دکمه بازگشت به بالا