بین الملل

دعوت رئیس رژیم صهیونیستی از ولی‌عهد ابوظبی برای سفر به قدس اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مخبران ، ابعاد پیمان عمومی سازی امارات با رژیم یون صهیونیستی گسترش می یابد ، رئیس دولت ، رووین ریولین ، به شاهزاده محمد بنزید ، پادشاه ابوظبی نامه نوشت.

رسانه های صهیونیستی در نامه ای به زبان عربی Revlin نوشتند: “ما امیدواریم که این توافق به ایجاد و تقویت اعتماد بین اسرائیل و مردم منطقه کمک کند و رونق اقتصادی و ثبات را به خاورمیانه وارد کند.”

وی شاهزاده ابوظبی را برای بازدید از اورشلیم اشغالی دعوت کرد.

این نامه ادامه داد: “من شک ندارم که نسل های آینده مسیری را که شما و دیگر رهبران شجاع و باهوش در مسیر صلح ، ایمان ، همکاری ، آینده امیدوارانه و گفتگو بین مردم و مذاهب طی می کنید ، قدردانی کنند.”

روز پنجشنبه در بیانیه مشترکی با واشنگتن ، ابوظبی و تل آویو ، رئیس جمهور آمریكا ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای همکاری و روابط بیشتر توافق كردند. متداول است

در سال های اخیر ، گزارش های متعددی از تماس های پشت صحنه بین برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم یونیستی منتشر شده است که گفته می شود با تل آویو روابط امنیتی نزدیکی برقرار کرده اند.

امروز ، نخست وزیر دولت ، بنیامین نتانیاهو ، اعلام کرد که در تلاش است از طریق حریم هوایی عربستان یک پرواز مستقیم از فلسطین اشغالی به امارات متحده عربی انجام دهد. (برای اطلاعات بیشتر)

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا